Avatar billede rahzel Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:00 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

HaCk!

Nogle der kender nogle fede \"Hack-Programmer\" hvor du modtagerens IP og snakker med ham over en tekstbox?..Ligesom en slags chat?

...Og hvor kan jeg finde den?
Avatar billede halnet Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:01 #1
ICQ!

- Anders
Avatar billede blazer Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:04 #2
hmmmmmm...........

netbus??

www.netbus.com

Avatar billede rahzel Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:10 #3
Bare et lille prog. der ikke fylder noget som helst, det skal ikke kunne alt det andet bare en lille tekstbox.
Avatar billede gozar Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:43 #4
Telnet har engang været brugt meget til chat via at conecte til hinandens ip nummere. Men hvordan det helt præsist forgår ve jeg ikke, men det er ikke særlig sikkert. Dvs hvis du har opfundet en ny super computer ;-) kan alle lytte med, og stjæle ideen.
Avatar billede blazer Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:45 #5
gozar>>hvad er det for noget vrøvl...det giver ingen mening........
Avatar billede cstern Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:46 #6
gozar, tænker du ikke på \"talk\" programmet (jeg er ikke sikker på navnet - men det er noget derhenad) som man kunne starte under en telnet session til sin lokale UNIX host?
Avatar billede gozar Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:53 #7
blazer>>Mit Speciale ;-)

cstern>>Ved det ikke. Har bare hørt at det forgår via en telnet session!
Avatar billede crazy_phoenix Nybegynder
16. november 2000 - 13:33 #8
Med netbus kan du sende beskeder i textbox og ja/nej boxe men du bliver nød til at have en backdoor på dit \"offers\" computer så vis det bare er til normal chat direkte til vennerne så brug ICQ det er det bedste til chat!!
Avatar billede victor44 Nybegynder
04. januar 2001 - 09:59 #9
netcat er det du søger.
Avatar billede victor44 Nybegynder
04. januar 2001 - 10:04 #10
Og du kan finde det her : http://www.l0pht.com/~weld/netcat/
Avatar billede crazylegs Nybegynder
04. februar 2001 - 03:31 #11
har du prøvet Sub 7 det skulle være rat godt
\\vh

    Crazylegs
Avatar billede knarf Nybegynder
07. februar 2001 - 18:28 #12
Jeg er ikke sikker men \"BlackWidow, BackOrifice eller Deep Throat\"
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
07. februar 2001 - 18:32 #13
Hmm.. Subseven

http://subseven.slak.org

?
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
07. februar 2001 - 18:32 #14
..svar! :-)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
06. marts 2001 - 17:22 #15
subseven er alt for destruktivt! der findes et program der virker ligsom en scene i \"matrix\" når du åbner programmet der er sat sammen med hosten, kommer der de der grønne ting ned og du kan skrive præcist som i matrix, det værste er at den anden ikke kan lukke det, men du skal bare trykke på esc
Avatar billede dj_fisker Nybegynder
10. maj 2001 - 08:56 #16
du skal ikke bruge subserver 7. det gør
offerets computer langsommer og din med
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2001 - 09:01 #17
knarf> Du ved vist ikke hvad du snakker om..hehe
Avatar billede fastpoint Nybegynder
10. maj 2001 - 09:02 #18
blazer: Yeps den tænkte jeg også på:=)
Avatar billede knarf Nybegynder
14. maj 2001 - 19:19 #19
el barto> Nej men hvis du nu læste hvad jeg skrev, så ville du se at jeg sagde at jeg ikke var sikker på det!                Forresten skide flot svar du er kommet med... He he
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2001 - 20:47 #20
hehe...jeg er ikke kommet med noget svar!

Det er du til gengæld...LOL
Avatar billede otis Nybegynder
15. maj 2001 - 05:18 #21
WinPOpUp LOL

/otis
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. maj 2001 - 16:58 #22
SkoD