Avatar billede netroma Nybegynder
03. februar 2003 - 12:39 Der er 5 kommentarer

XVID?

Hey allesammen.

Jeg vil bare gerne lige hører hvilken codec pac der er den bedste til at afspille xvid-dvl`og hvor jeg kan dl den?

på forhånd tak
Avatar billede benjams69 Nybegynder
03. februar 2003 - 12:43 #1
Du skal have den der hedder NIMO-codexpack eller noget i den stil. Den kan hentes via Edonkey og jeg mener at du kan finde den på www.sharereactor.com
Jeg kender dog ikke til noget hjemmeside der sharer sådan noget :D

P-ilsner Benjams69
Avatar billede mryom Nybegynder
03. februar 2003 - 12:45 #2
dl xvid codec'et fra http://www.xvid.org/
Avatar billede roma Nybegynder
03. februar 2003 - 12:58 #3
hei...
Som benhams69 skriver kræver det at du har nemo codec pakken, den kan hentes på følgende adresse:

http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

her skulle den være tilgengælige!

-Roma
Avatar billede 7degreez Praktikant
03. februar 2003 - 12:59 #4
Avatar billede netroma Nybegynder
03. februar 2003 - 13:12 #5
hmmm det fik kun lyden til at fungere, men jeg fandt et andet Xvid-dvl codec på kazaa og det fik billedet frem..
jeg takker..