Avatar billede selar Nybegynder
03. februar 2003 - 09:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Browser virker ikke.

Hej.

Jeg har et par pc'ere i et netværk, hvor jeg kører ADSL.
På den ene PC, virker min browser ikke længere, den kan ikke finde siderne (den timer ud). Hvis jeg bruger et FTP-program, har jeg ingen problemer med at connecte til servere. Jeg kan også pinge andre servere. Så jeg har forbindelse til omverden. Bare ikke via mine browsere, og jeg har prøvet med flere forskellige browsere.

Hvad er problemet ?
Avatar billede ebe Praktikant
03. februar 2003 - 09:30 #1
du har ikke en firewall på computeren, hvor port 80 er lukket?
Avatar billede selar Nybegynder
03. februar 2003 - 10:26 #2
Nej, jeg har også prøvet at slå min firewall helt fra.
Avatar billede jkrons Professor
05. februar 2003 - 09:00 #3
Har du installeret en eller anden form for privacy protection - fx PestPatrol eller lignende. Min PP var i starten indstillet, så den faktisk lukkede for alle hjemmesider.
Avatar billede ebe Praktikant
05. februar 2003 - 09:07 #4
prøv følgende:
- gå ind i tilføj fjern programmer
- vælg fjerne internet explorer
- vælg reparer, når du bliver spurgt om den skal fjernes eller repareres
ellers prøv at fjerne den, så kommer du tilbage til en tidl. konfiguration
Avatar billede selar Nybegynder
05. februar 2003 - 18:03 #5
Nej, jeg ikke installeret nogen form for privacy protection.
Avatar billede selar Nybegynder
07. august 2003 - 23:33 #6
spørgsmålet lukkes