Avatar billede jens Nybegynder
26. januar 2003 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nøjagtig måling af netværkstrafik

Hej

Mangler et program som kan vise hvordan elementerne i f.eks. en hjemmeside hentes ( JS filer, HTML filen, billeder, CSS osv ) i realtime.

Nogen der kender et program der kan hjælpe med ovenstående ? - kravet er at det i detaljer, skal kunne vise hvad der hentes, og hvad der evt. hænger i trafikken.

Jens
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2003 - 18:21 #1
Hmmmm ved ikke om det findes, prøv at kikke på Net Medic der vist kan hentes fra www.download.com eller tucows jeg mener at huske at det er 30 dages fuld funktionalitets shareware
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2003 - 19:11 #2
Jeg sad faktis og ledte efter det samme, så jeg prøvede lige.
Det findes hverken på www.download.com eller tucows.

Men kan downloades her:
http://www.webattack.com/get/netmedic.shtml
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2003 - 19:26 #3
Den er desvære lavet til Modem
Avatar billede jens Nybegynder
26. januar 2003 - 20:11 #4
Njaaa, jeg kunne godt bruge det - så point til dig iq-n

så smid lige et svar
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2003 - 20:38 #5
Svar
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2003 - 21:04 #6
Nå, jeg troede at du ville dele det mellem os.

bufferzone > hvis du ville have halvdelen: http://www.eksperten.dk/spm/309928