Avatar billede peterterkildsen Nybegynder
25. januar 2003 - 16:59 Der er 1 løsning

Hvilke mails bouncer

Jeg skal i gang med at programmere et script, som er i stand til at kunne udsende et nyhedsbrev. Nemt nok.

Men jeg skal også være i stand til at kunne håndtere mails, der af en eller anden årsag ikke når frem. På Linux er det meget nemt - der connecter man blot til POP3-serveren, og aflæser de bouncede e-mails. Men hvad gør man på en NT? Kan der købes et komponent, som laver nummeret for en, eller findes der en anden metode?
Avatar billede peterterkildsen Nybegynder
25. januar 2003 - 17:47 #1
ok, har selv fundet svaret. Kan åbenbart connecte via et komponent, der hedder AspPop3, som koster 700 kroner.