Avatar billede kurtis Nybegynder
29. oktober 2000 - 10:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

internet Explorer

Hver gang jeg starter internet Explorer 5,0 får jeg en bombe jeg sidder ved en MAC
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. oktober 2000 - 10:36 #1
En bombe?
Avatar billede egonspock Seniormester
29. oktober 2000 - 11:51 #2
Det var ikke mange oplysninger du giver! (hvor meget RAM har maskinen, hvilken MACOS kører den, kan du køre netscape og iCab, har du givet explorer mere RAM, etc. ) Men du får et bud: Prøv at kør Microsoft Internet self-repair, som du finder nede i Microsoft Internet mappen. Hvis det ikke virker, kan du evt. prøve at gendanne skrivebordet ved at holde alt-tasterne nede under opstart, det kan også hjælpe.
Avatar billede kurtis Nybegynder
29. oktober 2000 - 12:45 #3
Jeg sider på en G4 jeg har 256 jeg kan køre netscape og har prøvet self-repair jeg har prøvet at give den mere hukommelse. intet hjælper??
Avatar billede egonspock Seniormester
29. oktober 2000 - 13:42 #4
Fik du genopbygget skrivebordet? prøv desuden at smide preferencefilerne ud(herunder PPC registration database og Office registration cache) samt de microsoft-filer, som ligger i udvidelser, herunder i hvert fald microsoft internet library, microsoft framework og hyperlink library samt mappen med MS libraries. Så skulle det vist hjælpe!
Avatar billede micmac Nybegynder
24. november 2000 - 17:04 #5
Nu når du siger at du får en \"bombe\", kunne det virke som om du har et problem i dit system, eller hardware.
Men inden du går helt amok, så prøv lige at opdatere din \"MRJ\" (java)
Du finder opdateringen på denne adresse:
http://asu.info.apple.com/swupdates.nsf/artnum/n11572