Avatar billede 1972 Nybegynder
22. januar 2003 - 13:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Viewer i Notes 5.08

Jeg har afinstalleret SmartSuite fra min PC og vil gerne kunne bruge den indbyggede viewer i Notes til at se dokumenterne. Som det er nu kan jeg lave en ny mail og attache smartsuite dokumentet og trykke view.
Men kan man på nogen måde aktivere vieweren uden at lave en ny mail? Helst fra exploren.
Avatar billede jogii Nybegynder
22. januar 2003 - 17:24 #1
Umiddelbart nej. Det ville svare til at afinstallere MSWord og lade IE vise .DOC filer.
Du kan dog installere et program der følger med Notes eller SmartSuite der hedder KeyView, som indeholder fuldgyldige SmartSuite fremvisere.
Avatar billede 1972 Nybegynder
24. marts 2003 - 20:32 #2
lukket
Avatar billede jogii Nybegynder
25. marts 2003 - 10:22 #3
Nåede du at prøve KeyView?
Avatar billede 1972 Nybegynder
25. marts 2003 - 10:41 #4
Jeg kender godt keyview, men den kan ikke viewe f.eks. indsatte jpg filer, med mindre du bruger den prof. version, og den er rimelige dyr, så kan jeg ligeså godt beholde smartsuite.
KeyView prof er indbygget i Notes og kan viewe jpg'er m.m.