Avatar billede toranaga Nybegynder
22. januar 2003 - 09:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til webcam kommunikation?

Jeg vil gerne bruge Netmeeting til at kommunikere med en anden person via nettet, men Netmeeting kan ikke installeres under XP. Hvilket program skal man så bruge, hvor man kan bruge et webcam med microfon? Den ene PC er en Windows 2000 PC og den anden med XP. Jeg har prøvet med MSN Messenger, men den understøtter det ikke.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
22. januar 2003 - 15:44 #1
yahoo messenger kan. har selv prøvet det (en lille smule)
icuII http://www.icuii.com/ men det koster penge
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 14:17 #2
Jeg har gode erfaringer med www.eyeballchat.com

Det virker næsten altid.

Du har også mulighed for at se dine MSN messenger kontakter, og yahoo messenger kontakter, samt flere.

+ at du jo osse får en eyeball konto - gratis sæføli..

MVH
Anders
Avatar billede hcm Nybegynder
16. juni 2003 - 14:18 #3
Der er sluppet en beta af MSN 6.0 ud. Den understøtter det uden problemer. Du kan finde den ved søgning på google
Avatar billede hcm Nybegynder
16. juni 2003 - 14:19 #4
Avatar billede hcm Nybegynder
19. juni 2003 - 11:20 #5
Lukketid??
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
21. juni 2003 - 14:51 #6
Takker for points!