Avatar billede faetterguf Nybegynder
21. januar 2003 - 14:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ordne flere word html med "clean up word html" på en gang

Er der nogle der ved at det er muligt at bruge funktionen "clean up word html" på flere dokumenter på en gang, da jeg har ca. 220 word html filer der skal ryddes op i :(

Det kan også være et andet program der kan gøre det eller noget helt andet ... jeg er åben overfor alt :-)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
21. januar 2003 - 15:21 #1
Det ville da være dejligt, da Word laver en masse koder. Jeg kender ikke til et sådan program.

:-( karsten_larsen
Avatar billede slasko Nybegynder
22. januar 2003 - 20:35 #2
http://dynamic.macromedia.com/bin/MM/exchange/main.jsp
Download Extension Manager og søg efter word (man kan også få en html cleanup til Frontpage.)
Avatar billede faetterguf Nybegynder
23. januar 2003 - 08:28 #3
jeg har været det hele igennem derinde, og der findes kun to batch moduler, desværre ikke lige til mit problem :(
Avatar billede taq Nybegynder
23. januar 2003 - 14:59 #4
Istedet for at lade DW rydde op i de rodede Word filer kunne en idé være at lade Word gemme dem med lidt 'pænere' HTML kodning.

Prøv at kigge på dette Office HTML Filter:

http://office.microsoft.com/downloads/2000/Msohtmf2.aspx
Avatar billede faetterguf Nybegynder
23. januar 2003 - 16:19 #5
det filter ser faktisk rigtigt godt ud, hvorfor gemmer microsoft altid de gode ting laangt væk :)

anyway pointene er dine taq, bare lige svar om du har nogen anelse om hvordan man kan få word til at køre dette filter på de 200 filer :D
Avatar billede faetterguf Nybegynder
24. januar 2003 - 09:18 #6
Jeg fandt selv ud af det taq så her er dine point.

Løsning:
Når man installere filteret komer der en menu i start menuen -> programmer -> office tools -> office html filter 2.0. Der inde kan man vælge de filer man vil kører filteret på :)