Avatar billede layer Nybegynder
20. januar 2003 - 17:49 Der er 6 kommentarer

Min Skærm ryster/flimrer

Jeg har en sony trintron skærm, men den ryster en lille smule ude i kanten, som om den ikke opdaterer hurtigt nok. Men mine herz er på 85 (som skærm og grafikort er optimeret til) Jeg bruger et GeForce 4400 fra Nvidia....

Er skærmen defekt?

Jeg TROR problemet lige er kommet efter at jeg har installeret mit nye XP Home Ed - kan det være problmet og hvordan løser jeg det?
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
20. januar 2003 - 18:04 #1
Lyder som om du har et par højttalere stående for tæt på skærmen.
Avatar billede layer Nybegynder
20. januar 2003 - 19:11 #2
og? det har jeg da haft før
Avatar billede evil-twin Nybegynder
30. juli 2003 - 22:12 #3
gå ind i din egenskaber for skærm og sæt din hertz op til 75 , og se om det ikke løser problemet det gjorde det for mig
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:16 #4
Prøv at skifte din driver
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:17 #5
http://www.nvidia.com/page/search.html?keywords=40.72

Har selv problemer med alle andre end denne 40.72.

Husk dog at fjerne den gamle først
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:20 #6
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=layer&option=24

Tror du ikke du burde lukke lidt af dine gamle spørgsmål hvis du gerne vil fortsætte med at søge hjælp herinde!

Regner med god respons