Avatar billede audacious Nybegynder
06. august 1999 - 23:22 Der er 17 kommentarer

Til wip13

.
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 23:27 #1
Synes i jeg skal blive ved eller skal jeg lade admin overtage det???
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 23:34 #2
Jo wip må mangle point.  Jeg tror admin heller må se på sagen.
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 23:34 #3
Hvis du nu dropper dine besvarelser så holder det nok op, tror du ikke? Husk lige på at du ikke er et hak bedre selv. Du besvarede endda spørgsmålene. Opredettede en ny bruger som den første af os to samt stillede et fake spørgsmål også som den første, da jeg ikke synes mit er et fake.

Summa sumarum. Du er pisse ligeså meget skyldig som mig. Nu har jeg været aktiv i 3-4 måneder med nico som navn og du skal fandme ikke bestemme hvem der skal have mine points!
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 23:45 #4
audacious lige oprettet også aflevere alle point til wip13. Uf her er ugler i mosen!
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 23:47 #5
Jep, det er nemlig lige hvad der er.
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 23:48 #6
Som sagt oprettede jeg "nicko" for at bevise hvor let det kan blive at fake, hvis man kan gøre som du netop nu er på vej til!

Desuden så har du vist oprettet 2 personer hvor jeg kun har oprettet 1, samt at du ønsker at give point´ne væk, hvilket ikke var min hensigt!

Jeg er ret sikker på at admin vil mene at det ikke er korrekt at forære point væk, da det vil gøre eksperten´s pointsystem til en gavebod. Og det er jo det vi eksperter synes er sjovt ved dette. Jeg mener i hvertfald dette er sjovere end diverse nyhedsgrupper.
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 23:53 #7
Hvad var det lige du gjorde. Du oprettede en bruger samt gav dig selv 300 points. Indrømmet du har ikke acepteret, men du er sku selv ligeså meget med til at bringe pointsystemet i miskredit. Og hver gang du bliver ved med at svare fuldtændigt åndsvagt, hvilket jo egentligt ikke er tilladt, ja så må jeg jo finde en anden måde at give manden nogle points. See my point. Nej det tror jeg faktisk ikke du gør. Men en ting er 100 og det er at du ikke skal bestemme hvem der skal have mine points. Fandme NEJ.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 1999 - 00:02 #8
AV Hermann, Nu brænder det. Hvad med at få "Exetperten tilbage på sporet, tilbage til Eksperten og ikke en point uddelings Central.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 00:22 #9
ja det er rigtigt
Avatar billede wip13 Nybegynder
12. august 1999 - 14:06 #10
hey det er da mig de er til
Avatar billede jumper Nybegynder
15. august 1999 - 00:19 #11
wip13, hvor gammel er du?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. august 1999 - 05:02 #12
jeg vil skyde på mindst 16, da han har en TI83, og det et jo kun i mat. gym at man har det...
Avatar billede wip13 Nybegynder
15. august 1999 - 09:53 #13
cyberesben>> eller 17????
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. august 1999 - 14:10 #14
wip13>> jeg sagde MINDST 16...

du burde vide hvad det betyder da du er matematisk...
Avatar billede wip13 Nybegynder
15. august 1999 - 14:35 #15
jeg kunne i teorien også være 15.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 22:47 #16
kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?
Avatar billede wip13 Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:01 #17
jo men det er jo tiltænkt mig