Avatar billede efr Nybegynder
20. januar 2003 - 16:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg gemme filerne det samme sted som de er hentet (ex i word)

Hej
På Intranet siden linker jeg til worddokumenter, som brugerne skal rette i løbende.
Når de skal gemme igen får de kun muligheden Gem Som og ikke Gem.
Jeg har slået Write til for mappen og sitet (IIS 5).
Er det muligt at de kan gemme direkte fra word uden at bruge gem som???
Avatar billede kenp Novice
20. januar 2003 - 16:59 #1
ja de skal bare trykke F12 så skulle den gerne gemme oven i.
Avatar billede kenp Novice
20. januar 2003 - 17:02 #2
Eller bare lukke browseren ned, så spørger den om du vil gemme så sig JA
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2003 - 19:49 #3
Hvilken bruger har du tildelt skrive rettighed?
IUSR_server og/eller brugerne som skal kunne gemme?
Avatar billede burningice Nybegynder
22. januar 2003 - 09:55 #4
efr>> tjek at du har enablet WebDav, og eventuelle office-extensions, da det ikke altid er lige til at få word til at gemme en fil på adressen www.whatever.dk/we.doc
Avatar billede efr Nybegynder
30. januar 2003 - 21:22 #5
Hej KENP
Det virker med F12 - På samme måde som GEM SOM skulle have virket.
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2003 - 21:35 #6
Det var da rart :) får jeg så point