Avatar billede sustaber Nybegynder
20. januar 2003 - 10:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trojansk hest

Hejsa,
Jeg har det problem, at min firewall fra tid til anden melder, at der er en trojansk hest på min computer og at der er en som forsøger at komme ind af en bagdør. Men jeg er desværre ikke helt klar over, hvordan jeg kommer dette til livs, da min opdaterede antivirus ikke kan finde noget på min computer. Har du et forslag til hvad jeg kan gøre???
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. januar 2003 - 10:41 #1
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2003 - 10:55 #2
ved du ik hvad den trojanske hest hedder?
Avatar billede sustaber Nybegynder
20. januar 2003 - 11:28 #3
har prøvet at scanne, men den siger ikke noget om en trojansk hest....hvorfor ikke når jeg nu af og til får den besked fra min firewall??? Har forsøgt at finde ud af hvad den hedder, men kan ikke finde noget.
Avatar billede perhaps Nybegynder
20. januar 2003 - 12:04 #4
Hvad er det din firewall siger? Det er vel ikke bare et angreb, sådan at forstå at der slet ikke ligger en trojaner på din pc.
Den nemme onlinescanner på http://www.housecall.antivirus.com
plejer også at melde om trojaner når der er nogen så prøv engang at skanne derfra.
Avatar billede maingano Nybegynder
23. januar 2003 - 00:16 #5
Hejsa

Har et godt råd som hjalp mig selv da jeg ikke kunne slippe af med en virus. Jeg genstartede i fejlsikret tilstand og gik derefter ind der vores jeg viste viruset sad og kunne derefter slette lortet. Håber det virker