Avatar billede px6 Nybegynder
17. januar 2003 - 18:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

min printer er dum

Min printer printer alt fed og kursiv tekst sløret, mens den ind i mellem normal tekst printer sætninger fede og sløret. Driver er xp standart da hp ikke har lavet nyere.
Det er en hp deskject 870cxi. Ved intet om printere. opgave skal afl snart HEEEEEEEEEEEEELP.
Avatar billede niceday Nybegynder
17. januar 2003 - 18:29 #1
Forsøg med andre drivere - helt og lykke med opgaven :-)
Avatar billede px6 Nybegynder
17. januar 2003 - 18:38 #2
så skal jeg hente en ældre driver? det lyder jo ikke for sandsynligt
Avatar billede fromsej Praktikant
17. januar 2003 - 18:39 #3
Kan du rense printerhovedet/dysen evt. med sprit.
Avatar billede wave Nybegynder
17. januar 2003 - 18:39 #4
DER er 2 ting som du evt. kan gøre """

de drivere der er leveret mmed XP er microsoft udviklet "mini drivers "

Hvis du har 2000 drivere kan du prøve med dem... DU kan ogå bare downloade de XP drivere der er til din printer :-)
her !!

http://h20015.www2.hp.com/en/softwareList.jhtml;jsessionid=JKA2WXIKBMEXBQEXGR5UNZQ?reg=&cc=&prodId=dj870cx&lc=en&softitem=Microsoft%20Windows%20XP&sw_lang=en
Avatar billede px6 Nybegynder
17. januar 2003 - 19:06 #5
Har prøvet at downloade divere fra HP's hjemmeside, det er bare de samme som den XP har.... Prøver lige med en gang sprit!
Avatar billede fromsej Praktikant
26. januar 2003 - 12:19 #6
Hjalp spritten?
Avatar billede px6 Nybegynder
26. januar 2003 - 12:50 #7
tak
Avatar billede fromsej Praktikant
26. januar 2003 - 12:52 #8
Velbekomme , og tak for points.*S*