Avatar billede scb Praktikant
26. oktober 2000 - 19:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kategori for assembler programmering.

Jeg kunne godt bruge en kategori for assembler programmering, til microprocessore så som Motorola 6805, 6811, 8051 ol.
Eller er det uden for Eksperten.dk\'s område ?

- SCB
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. oktober 2000 - 19:43 #1
Nææ .. sådan set ikke da der er en Programmering: Generalt kategori hvilken er beregnet til AL programmerings relateret hvis ikke det har sin egen kategori.

Men jeg tror ikke der er nok der vil bruge en ASM kategori til at det kan betale sig at lave den ..
Avatar billede driis Nybegynder
27. oktober 2000 - 00:33 #2
Jeg mener, at ASM kategorien har været på - men den blev ikke brugt, så den er vist fjernet igen. Jeg ville nok bruge Programmering: Generelt, som tdaugaard foreslår til ASM spørgsmål.
Avatar billede jumper Nybegynder
27. oktober 2000 - 01:39 #3
scb, siden der ikke er en ASM kategori lige nu, kan du altid bruge Programmering: Generalt. (Så var det vist slået fast :).

Hvis der pludselig begynder at komme mange spørgsmål omkring assembler programmering i ovenstående kategori, er jeg da helt sikker på at der ville komme en separat ASM kategori. Så husk at invitere alle dine ASM-venner herind ;)

/Thor