Avatar billede thesqunk Nybegynder
14. januar 2003 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tænd Computeren Automatisk

Hej Eksperter!
Findes der et program, eller en anden måde, hvorpå jeg kan få min computer til at tænde af sig selv? FX. hvis jeg er ved at downloade en stor fil fra Internettet, og kan starte computeren 2 timer før jeg kommer hjem fra Arbejde, så min Download er færdig når jeg kommer hjem. Det ville være for ONDT!
Avatar billede mabru Nybegynder
14. januar 2003 - 16:56 #1
De fleste bios'er giver normalt mulighed for at tænde computeren automatisk f.eks. hver dag, på et givent klokkeslet. Har du tjekket dette?
Avatar billede thesqunk Nybegynder
20. januar 2003 - 22:05 #2
..øh hvad skulle det hedde under bois setup? jeg kan ikke rigtig finde noget der kunne have noget med det at gøre..
Avatar billede mabru Nybegynder
21. januar 2003 - 13:19 #3
I min bios er det under fanen "POWER" og så ender menupunktet "AUTOMATIC POWER UP" Der kan du vælge at lave computeren tænde på en specifik dato, eller hver dag på på en bestemt klokkeslet.
Avatar billede thesqunk Nybegynder
22. januar 2003 - 20:54 #4
KANON!.. det virker.. takker :D