Avatar billede izeqb Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

[DVD] Hollywood+ og Win2000

Hejsa...
Et spørgsmål ang. Hollywood+ MPEG kort.
Er der nogen der har løsning på hvordan man for det til, at køre under
windows2000?

Jeg har prøvet at downloade drivere fra producentens hjemmeside, men hvis
jeg installer driveren, kan den ikke finde dem, efter genstart.
Hvis jeg prøver at installer den *.exe fil der er med, får jeg blå skærm,
med det samme!

Nogen gode ideer?

Kan man forresten bruge fjernbetjeningen til andre programmer, end sigma\'s
eget DVD-program?

Avatar billede syess Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:26 #1
Jeg har selv Hollywood+ kørende sammen med et pioneer dvd-drev!

Kortet og alle mine programmer er lavet af RealMagic... Mit virker både under 98 og 2000...

Så jeg har ingen anelse om hvorfor dit ikke virker!

//syess
Avatar billede izeqb Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:34 #2
Mit er også et realmagic kort.
Hvilke drivere bruger du?
Avatar billede groggy Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:34 #3
Ellers prøv at skrive en email til producenten. Det kan være, at de kan hjælpe.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:43 #4

Jeg bruger også Hollywood+ og et pioneer dvd drev uden problemer i win9x og win2000

/Sweet1
Avatar billede izeqb Nybegynder
27. oktober 2000 - 00:00 #5
Har fundet en løsning!
Det var en IRQ conflikt, skiftede til en anden pci-slot, og nu kører det perfekt :-o
Avatar billede jensp Nybegynder
28. oktober 2000 - 17:02 #6
Jeg har som I to andre også Hollywood+ og pioneer DVD. Hvilken software bruger I til at afspille skiver med og kan man se filmen på monitoren eller skal der kobles et TV til ?? Jeg køre også win 2000 DK
Avatar billede izeqb Nybegynder
28. oktober 2000 - 18:35 #7
jensp>>Jeg bruger det software der følger med H+ kortet.
Det virker fint.
Hvis man vil skifte region, kan man bruge et program der hedder remote selector, blandt andre :-)

Vil gerne hjælpe dig, hvis du ellers har problemer, skriv til mig på: izeqb@secret.dk