Avatar billede viden Nybegynder
11. januar 2003 - 17:17 Der er 3 kommentarer

Trække alle oplysningerne fra Active Directory?

Jeg er ved at lave en shop som skal ligge fast på min webserver (win 2000 Server) og hvor det kun er registreret bruger der kan logge på.

Brugeren bliver oprettet i Active Diretory og i den forbindelse vil jeg gerne have en User Info hvor brugeren selv kan se de oplysninger vi ligger inde med.

Findes der et ASPScrips der kan trække alle oplysningerne fra Active Directory?
Avatar billede nksport Nybegynder
13. januar 2003 - 00:44 #1
Er lige med på en lytter.
Avatar billede medions Nybegynder
16. januar 2003 - 08:46 #2
Avatar billede medions Nybegynder
28. marts 2006 - 13:06 #3
Lukketid?