Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:38 Der er 67 kommentarer og
4 løsninger

Admin: Retsag - folket mod tiger82

Høje Ret

Det er anklagemyndigheden opfattelse at brugeren tiger82 er identisk med tidligere straffede war alias nick11 alias cjhat alias mr-niceguy. Det er anklagemyndighedens opfattelse at følgende beviser hæver denne påstand over enhver rimelig tvivl.

Således anklages tiger82 for at have brut reglen:

Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og
dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.

Bevis nr 1
oprettelsestidspunkt: idag

Bevis nr 2
interesseområde: chat

Bevis nr 3
alias: mr-niceguy
brugt af tidligere straffede
og af anklagede i http://www.eksperten.dk/spm/30303 hvor han angiver adressen:
http://www.mr-niceguy.subnet.dk/index22.htm

Bevis nr 4
mappenavn: webzone2000
denne mappe har anklagede ifølge
http://www.eksperten.dk/spm/30293
mr-niceguy har
http://www.web-zone2000.subnet.dk ifølge
http://www.eksperten.dk/spm/30196
mon ikke mappen så hedder webzone2000

Det er anklagemyndighedens opfattelse at man kan se bort fra en sådan forbrydelse såfremt tidligere straffede angrer og har til hensigt ikke igen at misbruge eksperten.dk, imidlertid anser vi den kendsgerning at tiger82 på sin første medlemsdag som ny bruger, bruger 250 points ud af sine 300 mulige. Dette lyder ikke som en reformeret, den nu starter på en frisk, men nærmere som en der atter har tænkt sig at oprette et nyt navn, når et nyt spørgsmål dukker op.

Points gives til den forsvarer der får anklagede frikendt eller til den admin der sletter dette alias.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:42 #1
GIDER du ikke godt lade være med at skrive på den måde ? Det lyder af H... til og det begynder at lyde som om der er POLITIMÆND på eksperten!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:45 #2
*ol* syntes nu det er ret underholdende..
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:45 #3
Jeg protesterer, dommeren bedes se bort fra denne bemærkning.
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:45 #4
hejsa...

jeg ved ikke så ret meget om hvad du går også skriver....men de beviser må du gerne bruge...også er jeg også interesse i chat rum ligesom andre menneske....tror at du skal find dig en skejbysyghus...måske er der nogen galt med dig...

hilsen
Tiger2000@ofir.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:48 #5
Tiger> Why har du fjernet chat til download fra din side i samme sek. dette spm. blev oprettet?
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:48 #6
tiger82>>skal jeg forstå dit svar således at du nægter at være identisk med mr-niceguy
Avatar billede php Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:50 #7
Alt hvad du siger kan blive brugt i mod dig :o)
PHP

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:50 #8
<< bacardil >>

Tjaoo .. men det kan blive for meget!

Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:51 #9
anklageren>> dit brugernavn ligner et du lige har lavet for at oprette dette.
og da du har set at han snyder, må du jo være læser her, og sikkert også bruger.

så har du jo selv oprettet et ekstra brugernavn selv om det ikke må gøres...

ja jeg har godt set din minisite! og dit brugernavn er 6 dage gammelt!

og i øvrigt, what the fuck, dansk ret gælder ikke herinde vel? hvad helvede vil du sige til en rigtig dommer? \"EEEH han oprettede sig flere gange, han er en være bandit!\"

så tag og pas dig selv og GET YOUR FAT ASS OUT OF HERE!
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:51 #10
php>> Det lyder fornuftigt, der er det første point for forsøg på forsvar til dig
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:53 #11
cyberesben>> besvarer ikke indicier
Avatar billede prodic Mester
25. oktober 2000 - 20:54 #12
cyber : se lige hans kommentar i spørgsmålet med b-b. Måske har han slettet et gammelt brugernavn for at oprette dette i den gode sags tjeneste. Og det er vel ikke ulovligt. Jeg ved det ikke, men syntes det er lidt for sjovt.
Avatar billede mike@work Praktikant
25. oktober 2000 - 20:56 #13
Jeg er da helt enig med Bacardil....

tdaugaard... Og hvad hvis der er ?!?!? Folk der afskyr overvågning har som regle noget at skjule ;-)

Og tyv tror hver mand stjæler osv...!
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:56 #14
se, jeg er ligeglad hvem du tror jeg er....men jeg ved mig selv bedre end, og jeg hellere ikke bruge min tid på det....og jeg går ik efter point..jeg skal bare rette min chat rum, som jeg har...
Avatar billede php Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:57 #15
anklageren>> den forstod jeg ikke :) ??

Jeg er imod tiger82
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:59 #16
php>> Dog gør du ham opmærksom på at \"Alt hvad du siger kan blive brugt i mod dig\" det er en god ting at fortælle sin klient som forsvarer, også hvis man tror han er skyldig.
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:59 #17
at jeg er ligeglad med hvad i går også !!

at jeg er mrniceguy, eller nick1...

jeg ved hvem jeg er, og jeg ikke mrniceguy idiot, eller nik1...

Og i må have det godt med jeres anklageren
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:00 #18
jeg synes det er grimt at folk går så meget op i det her! alle der mangler points opretter sgu da et nyt brugernavn i stedet for at vente i 14 dage på at få nye points...

at der så er nogle enkelte der bliver opdaget, og nogle som snyder og prøver at få mange points til sig selv, kan vi andre vel være lige glad med? du kan lave 100 fake brugere for at komme højt på top 10 og hvem gider det?

i øvrigt, mht at folk opretter en ny bruger for at få svar på sine spm - ja vi må acceptere at nogen mennesker i denne her sammenhæng ikke bidrager med noget, men har udbytte. sådan er det også på USENET og alle mulige andre webfora. pointsystemet er her mest for sjov, og for at skabe lidt konkurrence.

jeg synes i alle sammen skulle passe jer selv!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:03 #19
<< php >>

You have the right to remain silent, if you give up that right everything you say can and will be used against you in a court of law!

Hæ hæ ... US Style!

<< cyberesben >>

YEAH!!!! Totally!! Helt enig!

<< mike@work >>

Jeg har ikke noget at skjule men hvis der er nogle der \"overvåger\" hver enkelt her på eksperten.dk så er det sku da for dårligt...

<< anklageren >>

Tag dog og snak dansk!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:03 #20
Cyber> Hvorfor havde så ondt bagved?
Du kan vel egentlig være ligeglad med om han eks. har 2 brugere kommer jo ikke dette ved og hvis han nu få smækket 20 andre snydere og ikke selv benytter anklageren´s point
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:05 #21
cyberesben>> Gode argumenter, men nogle af dem der har optjent langt færre points end du, synes alligevel at det er surt når en anden får 150 points for et let spørgsmål, når de selv har brugt timer på at tjene 30. Såfremt der skal være points må der også være integritet i disse points.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:06 #22
Cyber> Er ikke helt tilfreds med at en bruger skulle kunne oprette masser af brugere uden nogen gør noget.

Derfor syntes jeg anklageren har retten med sig.

Dog ikke at alle skal gøres til syndere, men hvis han ser en og kommer ud med det..

HELT fint med mig
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:06 #23
jeg gir ret til Cyberesben...han har ret, i skulle faktisk værre ligeglad med point, det er ligesom små børn.

Og i kan sku se at jeg ikke har mere end 300 point, så det betyder at jeg ikke snyder...!!...

Og når jeg bliver slettet, hvad vil der ske, jeg opretter mig bare igen, så tror jeg ikke i får noget ud af det..!!!..
Avatar billede php Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:06 #24
anklageren>> Åhh Sorry :)

TIGER82 SKAL DØ!!!!!!!!!!!!

Bedre :) ?
Avatar billede php Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:07 #25
Tiger82>> Det ødelægger hele idéen med dette system hvis folk gør sådan !!!

Så enten Bliv og lad vær med at snyde ELLER skide!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:07 #26
<< anklageren >>

That\'s life!

Jeg har lige tjent 2000 point på at lave en lille ActiveX kontrol der måske tog 2 timer i alt at lave ... og en anden har 23 (eks.) indlæg i et ? på 100 point før han får point.

Synes du så at jeg f.eks. kun skulle have haft måske 500 point for at holde integriteten i pointene ?
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:11 #27
PHP...tal pænt...vis lidt respekt..

det er bedre at snyde end at ikke vise repekt for andre...

jeg er her for at få svar på et spørgesmål, også er det ikke dig der bestemmer her, alle må værre her www.eksperten.dk - håber du køber dig en domain, også må du selv bestemme hvem der skal værre indepå den, og hvem der ikke skal...håber så der kommer nogen inde
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:14 #28
du er måske her for at lege politi og røver...
Avatar billede ds-zim Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:16 #29
-> Anklageren
    Fed stil du kører! At du gider fatter jeg ikke.. Men jeg har altid tændt på jura!
    Så giv du bare lyd :) jeg fik et godt grin over anklageskriftet! Tak 4 D :)

*You dont C the eyes of the Dmon, Untill U hear Him come calling ...*
Quote; King Willie - Predator II
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:18 #30
Ds-Zim...hvem snakker du til...
Avatar billede anklageren Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:20 #31
php>> Nej du har misforstået, det er ikke min mening at folk skal kaste sig frådende over tiger82, jeg foretrak hvis nogen (inklusive ham selv) forsvarede ham. Det er ikke min mening at skabe lynx-stemning, men at få udvist svindlere.

tdaugaard>> Beklager hvis jeg ikke har formuleret mig klart nok. Jeg mener ikke at jeg eller nogen anden kan sætte sig som dommer over over hvor mange point et givet spørgsmål er værd. Det jeg kæmper imod er inflationen der kommer af at folk opretter mange domæner. Jeg har ikke anklaget nogen der er løbet tør for points og så har oprettet et nyt navn. De 2 jeg har anklaget vurderer jeg til at have mindst 3 brugernavne samtidigt, jeg mener der er en forskel.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:22 #32
tiger82>
Vil hellere vise den mindre respekt til en snyder også mere til ærlige folk og jeg tror jeg har 80% af eksperten bag mig.

At snyde er det samme som at ødelægge dette sted så find et andet sted at lege.. kom igen ndår du er over 12.

Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:26 #33
Bacardil...find dig et sted hvor du kan lærer politi og røver...

du skrev selv igår til mrniceguy, at det er bedre at give de point til mig istedet for du bliver slettet også er der ikke nogen som får de point...

er det ikke rigtige hvad jeg går og skriver Basardil...så det er bedre for dig at holde mund...
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:29 #34
Tiger> Smid en URL til der hvor jeg skrev det.

Og jeg \"lærer\" *lol* ikke politi og røver, men sagde jeg mistede respekten til snydere.
Avatar billede ds-zim Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:30 #35
Tjae .. nogen siger at Tavshed er det grummeste våben ..
Ikke at jeg forstår dem :)

Zim
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:30 #36
Upz
Lærer = lege
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:31 #37
tiger> kom nu med den URL når du er så kæphøj
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:32 #38
HØR HER ALLE SAMMEN, JEG VIL IKKE BRUGE MERE TID PÅ DET HER....

TROR IKKE I BLIVER FÆRDIG MED DET HER....SÅ HVIS I SLETTE MIG SÅ OPRETTER JEG MIG IGEN...

FARVEL ALLE SAMMEN
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:33 #39
tiger> inden du smutter så smid den URL hvor jeg siger sådan.

og er det en trudsel eller er du som lubin bare flere i en?
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:36 #40
SPØRGESMÅLET KAN JEG DESVÆRRE IKKE FINDE...MEN JEG TROR OGSÅ DE ER LIGEGLAD MED HVIS DU HAR SAGT SÅDAN...

TROR NOK AT ALLE SAMMEN ER NU VÆK...SÅ JEG GÅR OGSÅ, DU MÅ GERNE BLIVE HER OG DISKUTERE MED DIG SELV..

DU MÅ HAVE DET GODT HER INDE..
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:38 #41
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange tak,
Og råb nu ikke så højt en lille dreng kan hurtig miste stemmen.
Avatar billede blood Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:40 #42
tiger82

hvad hved du så fra at han har skrevet det til mr-niceguy ?????
Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:42 #43
Jeg har læst det, jeg vidste at der er en der vil spørger mig, spørgesmål stod her ca. 14, men jeg kan desværre ikke finde den nu...

Avatar billede tiger82 Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:43 #44
Bacardil...er det dig der ejer http://www.piercing-info.dk...
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:45 #45
tiger> Nopes er ikke ejer af http://www.piercing-info.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:48 #46
<< anklageren >>

oki ...
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:57 #47
Jeg føler at min klient (tiger82)  her bliver udsat for GROV diskrimination, det at en bruger har flere brugernavne gør ham ikke automatisk til et dumt svin.
Plus at TIGERE er en fredet dyreart….. det samme er aber, og jeg mener derfor at min klient burde frifindes da der ikke foreligger nogle konkrete beviser.
Det at den ANKLAGEREN og DOMMEREN begge er hvide tyder også på en kraftig diskrimination da min klient er neger (der er forhåbentlig ingen der har set ham…)

(forvirret hihi, bruger lige den samme som O.J Simpson’s forsvarer.)

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:00 #48
*lååååååål*
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:01 #49
*lol*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:04 #50
Jeg tror nu at han er araber.
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2000 - 00:05 #51
er tommyf og forsvaren en og samme person?
Avatar billede broodwar Nybegynder
26. oktober 2000 - 07:18 #52
Nej, men anlageren sagde at hans mening var at vi skulle hjælpe med at frifinde tiger82

Citat:
\"php>> Nej du har misforstået, det er ikke min mening at folk skal kaste sig frådende over tiger82, jeg foretrak hvis nogen (inklusive ham selv) forsvarede ham. Det er ikke min mening at skabe lynx-stemning, men at få udvist svindlere. \"
Avatar billede broodwar Nybegynder
26. oktober 2000 - 07:19 #53
anlageren-anklageren

Det er ham der fører retsag MOD tiger82 det er os andre der skal forsvarer ham.
Avatar billede tiger82 Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:14 #54
APOLLO, DET ER IKKE NOGET MAN TÆNKE PÅ; OG FUCK AF MED JER ALLE SAMMEN...

TOMMYf....JEG TROR AT DU ER EN ABE SOM JEG KAN SE, ^SÅ HAR DU FORSTAND PÅ DINE VENNER (DYR)..OGSÅ FUCK AF MED DIG, ELLER JEG FUCKER DIG SÅ SNART JEG SER DIG !!!

BROODWAR::: DU MÅ MEGET GERNE ANKLADE OM MIG; JEG OPRETTER BARE HELE TIDEN...

OG HVIS I IKKE HOLD KÆFT ALLE SAMMEN, SÅ SKAL JEG NOK ØDELAGGE DET HELE FOR JER..

OG FÅ JER KØBT DOMAIN, ISTEDET FOR AT BESTEMME PÅ ANDRE WEBHOTELER...

APOLLO96...JEG SKAL LIGE SPØRGER DIG, HVAD ER DER FORSKEL MELLEM.....araber/dansker/somalier/indierne/amerikaner/tysker/englænder....det er ikke noge med \"HAN ER ARABER\"...bliver du så bange for mig eller hvad, jeg måske også stolt af at værre araber...måske ikke dig...
Avatar billede tiger82 Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:17 #55
Ankalde = Anklage
Avatar billede ds-zim Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:26 #56
hehe, jeg elsker nærtagende personer *LOL*
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2000 - 11:25 #57
jeg elsker folk der får gode karaktere i diktat. Og har ondt i røven over at han selv har snydt. Hvorfor indser du ikke bare at du har dummet dig, og opretter en fair bruger, det er der andre der har gjort før dig med held. Spil dog \"spillet\" efter spillets regler. Så svært kan det da ikke være. Tjen dog dine point på den rigtige måde, som flere i denne debat. Det er trods alt sådan at systemet fungerer. Indse dog din fejl, og spillet spillet på fair vis. Det er trods alt det sjoveste.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:33 #58
tiger> din måde at opføre dig på viser at du som nævnt tidligere nok ikke har rundet de 10 endnu, men den tid kommer og vær´ sikker på at det bliver en hård tid til du fylder 10 år.

Og at du opretter dig hele tiden igen.. Tja.. lad os håbe Admin få dit IP banned for altid ellers må man jo kontakte din udbyder og fortælle hvor Uønsket du er ;o)

Og vi har \"domain\" og der bestemmer vi også.. *gg*
Avatar billede vandhunden Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:56 #59
Dur det hvis man skifter IP all the time? Just wondering...
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:57 #60
vandhunden> Kan man jo evt. tage kontakt til eks. cc og snakke med dem
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:03 #61
Tiger82 er givet vis identisk med de nævnte brugere, men de er uvæsenligt. Alle har en chance for at komme igen, når de har lært reglerne, og tiger82 er derfor indtil videre velkommen :)

Jeg synes det er fint at \"anklageren\" dokumenterer tingene, men noterer også at en anden bruger er oprettet med profilen \"forsvareren\". Lad nu ikke tingene tage overhånd !
Avatar billede tiger82 Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:20 #62
tAK...Andreas admin...

jeg er alligevel ikke her for at samle på \"Pokemon\" eller nu point...

Jeg er her for at få svar på de ting som jeg selv ikke kan find ud af selv...
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:22 #63
Sikke en dom *tsk tsk*
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:04 #64
Der er da ingen brugere der hedder \"forsvareren\" ???
Avatar billede prodic Mester
26. oktober 2000 - 17:12 #65
tommyf : det var der tidligere.

håber at tigeren har lært reglerne i forummet, og ikke bryder dem igen. Men der bliver holdt øje med folk herinde.
Avatar billede anklageren Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:40 #66
tiger82>> Tillykke med sejren, og velkommen til eksperten som legal bruger. Jeg håber du vil bruge sejren fornuftigt, og dermed beholde dit nye brugernavn meget længe!

Admin>> For at du ikke skal være i tvivl om mine motiver, kan jeg oplyse at jeg handler som jeg gør, fordi jeg mener det højner kvaliteten af eksperten. Såfremt du på et tidspunkt skulle synes at det vil være til ekspertens bedste at anklageren forsvinder, skal du bare skrive det i et enkelt indlæg, så ophører jeg straks. Det er jo ærgeligt at se at brugere som cyberesben og tdaugaard, der for mig at se er nogle af ekspertens grundpiller ikke bryder sig om mine anstrengelser. Derfor vil jeg være meget forstående, såfremt jeg af admins bliver pænt bedt om at stoppe mit virke.

Alle>> Det er ikke min hensigt at anklage folk for småting, men brugere der har 3+ brugernavne overfor mener jeg ødelægger eksperten. Det generer ikke mig at en bruger der langsomt er løbet tør for penge opretter en ny i stedet. Men at oprette brugere hele tiden og bruge 300 points på den første uge synes jeg ødelægger eksperten.
Avatar billede anklageren Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:50 #67
tiger82>> her er lidt points til støtte til dit nu ærlige liv.
Avatar billede edderkop Nybegynder
29. oktober 2000 - 02:12 #68
Anklager>
Jeg syntes du er for meget. At oprette en bruger fordi du har ondt i røv.. over andre. Jeg syntes at du sætter dig i samme bås som dem du anklager. Nogle af dine argumenter er da i orden, men har du glemt at du er på nettet, og ikke i en retssal. Jeg syntes ikke at eksperten skal have en anklager. Det må være op til den enkelte bruger (med sit normale brugernavn) at informere admin om evt. snyd. Jeg syntes at cyberesben og tdaugaard har en sund indstilling til tingene.

Vedr. point må det da være op til den enkelte hvad de vurdere et spørgsmål er værd. Jeg har selv givet 300 point for et  spørgsmål som var nemt for nogle, men jeg skulle have et svar med det samme

Avatar billede muppe Nybegynder
12. maj 2001 - 09:38 #69
tiger82  >> (Husk at tage de ironiske briller på)
En dansker bor i danmark - (hvis de ikke arbejder i udlandet) - (tilhører hovedsgeligt den kaukasiske race.)
En afrikaner bor et sted i afrika (hvis de ikke er flygtet) - (tilhører hovedsageligt den negroide race)
En asiat bor højst sandsynligt i Asien - (hvis de ikke har en grillbar i Danmark) - (tilhører hovedsageligt den mongolide race)

Ud over det er der en bunke sociale, kulturelle, religiøse forskelle - men laf nu det ligge.

Og nej - der er ikke nogen der bliver bange for dig, fordi du skriver med store bogstaver!

\"OG HVIS I IKKE HOLD KÆFT ALLE SAMMEN, SÅ SKAL JEG NOK ØDELAGGE DET HELE FOR JER.. \"

Yeah right. Du styrer nemlig eksperten.dk og resten af internettet.
Hop i havnen din nar!
Avatar billede muppe Nybegynder
12. maj 2001 - 09:41 #70
PS: Glemte lige araberne.
En araber bor i en ørken (hvis de ikke er blevet skudt) - Der render de så rundt og stikker rør i jorden, som de kan pumpe olie op med. Olien sælger de så og køber våben for. Og så slår de hinanden ihjel.
Når det så bliver lidt for vildt med våbnene - søger de asyl i EU.
Avatar billede muppe Nybegynder
12. maj 2001 - 09:43 #71
Undskyld min generalisering.
En dansker kan selvfølgelig også være negroid, mongolid eller ababer!