Avatar billede landesman Nybegynder
09. januar 2003 - 16:31 Der er 7 kommentarer

preview af billeder

Er det mulig at "previewe" sine billeder i Phptoshop, evt. som thumbnails.... noget a la Ifran.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 16:39 #1
kommer and på hvad du mener med prewiev.

Er det billeder som er gemt du vil kigge inden du åbner dem, har du muligheden i photoshop 7 til at se et prewiev i den indbygget browser.
gå op i window og tryk browser for at få den frem
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 16:39 #2
file browser hedder den enda
Avatar billede prodic Mester
09. januar 2003 - 16:39 #3
Photoshop 7 indeholder en File Browser, som har den funktion. Funktionen er desværre kun tilgængelig i Photoshop 7 og ikke i tidligere udgaver.
Avatar billede landesman Nybegynder
09. januar 2003 - 16:46 #4
Jeg har desværre kun Photoshop 6.0 , findes der mon en "plug-in" ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 16:51 #5
ik hvad jeg ved af. Men du kan jo altid bruge open og så lade windows lave et preview.  Er ikke lige sikker på i hvad versioner af windows det virker, men virker her på min win 2000
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. januar 2003 - 16:55 #6
Altså hvis du vælger file -> open -> Kan du da se eksempler på dit billede
Avatar billede sup Nybegynder
12. januar 2003 - 00:00 #7
Ellers prøv at kig på ACDSee. Et godt preview program til utallige billed typer.
Jeg mener bestemt også at ACDSee kan lave preview af dine photoshop filer.

Du kan finde en trial her.

http://www.acdsystems.com/English/Products/Downloads/ACDSee.htm?LAN=EnglishX50

Sup.