Avatar billede matias Nybegynder
08. januar 2003 - 22:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

meget mystisk

Når jeg prøver at gå ind på Windows Update så genstarter min comp. - meget mystisk!
Jeg kan sagtens være andre stedder på nettet uden problemmer - det er KUN når Windows Update skal loade siden - så genstarter den.
Jeg har lige geninstaleret Win 98 SE og skulle gerne have lidt opdateringer.
Hvad gør jeg ?
Avatar billede fromsej Praktikant
08. januar 2003 - 22:41 #1
Jeg tror det er windowsupdate der er problemer med.
Jeg har lige været inde og den vil hele tiden have mig til at genstarte inden noget som helst er installeret.
Avatar billede matias Nybegynder
08. januar 2003 - 23:02 #2
det vil da håbe det er. Er der andre der gider tjekke om de også har det problem ?
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. januar 2003 - 09:51 #3
Det kører fint for mig. Jeg er i gang me dat hente SP 3 til Windows 2000 Prof.

Den scannede og fandt 19 "livsvigtige" opdateringer.

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. januar 2003 - 09:52 #4
med det kan jo være, at de har fået det til at virke i løbet af natten, så prøv evt. igen:-)

/U
Avatar billede vejsager Nybegynder
09. januar 2003 - 14:41 #5
ellers så henter du bare den sidste servicepack ved at browse efter den på microsoft.com, og derefter installere den... så burde der være rettet op det hvis det skulle være en software fejl..
Avatar billede fromsej Praktikant
09. januar 2003 - 14:41 #6
Takker for points.*S*