Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
07. januar 2003 - 16:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Messnger

Hvordan gør så messenger ikke står nede i højre hjørn hver gang jeg starter op??
Jeg bruger ikke messenger og har heller ikke tænkte mig det så den skal bare væk!!
Avatar billede niceday Nybegynder
07. januar 2003 - 16:55 #1
Hvad med at af-indstallere?
Avatar billede ahv Nybegynder
07. januar 2003 - 16:55 #2
Funktion - > indstillinger -> indstillinger

der kan det slåes fra.
Avatar billede esoulman Nybegynder
07. januar 2003 - 16:55 #3
Inde i messenger -> Menuen "Tools" -> Options -> Fanebladet "General" og så hak af i den boks hvor der står den skal starte op med windows.

DK er det noget lignende: Funktioner -> Indstillinger...
Avatar billede esoulman Nybegynder
07. januar 2003 - 16:56 #4
svar
Avatar billede gusto Nybegynder
07. januar 2003 - 16:57 #5
Hvis du vil fjerne messenger helt fra din pc, skal gå ind i start\kør
og skrive: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Det skulle fjerne messenger helt, det virkede i hvert fald på min maskine.

\\Gusto
Avatar billede niceday Nybegynder
07. januar 2003 - 16:57 #6
Hvis du ikke har tænkt dig at bruge den, så kan du afindstallere ved at gå ind i dit kontrol-panel > Tilføj/fjern programmer og så finde frem til messenger - og få det væk :-)

Ovenstående vil dog også løse problemet :-)
Avatar billede eldaria Nybegynder
07. januar 2003 - 16:57 #7
Opdatere til SP1 af Windows XP.
så installerer den en funktion under Tilføj Fjern Programmer i Kontroll Panelet.
Der kan du sætte den til at ikke bruge Messenger, så slipper du også for at programmer såsom Outlook starter den igen.
Avatar billede eldaria Nybegynder
07. januar 2003 - 16:58 #8
niceday, du kan kun fjerne Messenger om du har SP1.
Avatar billede eldaria Nybegynder
07. januar 2003 - 17:01 #9
Afviste Svar?

Alle de svar der belv givet virkede for det spørgsmål du gav.
Du spurgte hvordan du forhindrer at den står nede i hjørnet, og alle de svar der blev givet var korrekte...
Avatar billede niceday Nybegynder
07. januar 2003 - 17:03 #10
Ja, nok var mit ikke det bedste - men de andre var sgu da gode nok !