Avatar billede kebab Nybegynder
06. januar 2003 - 15:15 Der er 2 kommentarer

Manglende Component Palette

Da jeg skulle test for store bogstaver i en windows xp åbnede jeg delphi, og component paletten var herefter ikke synlig, men main winduet fylder hele skærmen.

Fejlen forstatte selvom jeg satte fontstørrelsen tilbage til lille.

Har prøvet at finde dsk filer, men uden resultat.

Componenterne virker stadig, så det er ikke fordi den er blevet smidt helt af.

Man kan stadig fravælge komponent paletten, og så bliver main winduet lille i sin normale størrelse.
Avatar billede nca Juniormester
06. januar 2003 - 17:42 #1
Prøv at ta' et kik i Delphi32.dsk
Heri kan variablen Visible være sat til 0. Jeg ved ikke om komponent-paletten også styres herfra.
Avatar billede kebab Nybegynder
07. januar 2003 - 13:30 #2
Som nævnt har jeg kigget på dsk filer uden resultat.

Jeg er blevet nød til at installere delphi igen :(