Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 14:43 Der er 10 kommentarer

STORT problem i GTA3

Heeey jeg har endelig anskaffet mig en kopi af GTA 3 og har i lang tid set frem til det og får så da også installeret det uden problemer så glad går jeg ind i det og start game elller hvad det nu er der står og dne loader da også men da load slutter kommer der en grum fejl: Cannot convert textures for your video card. You must login to an Administrator account to do this. ://// hvad kan jeg gøre? har installeret nye grafik kort drivers og den der patch til xp men den fejl kommer stadig og ER logget ind som admin
Avatar billede 2-maz Nybegynder
03. januar 2003 - 14:50 #1
prøv at ændre den Administrators status til almindelig, og så gør dig selv til administator igen..
Avatar billede chalde Seniormester
03. januar 2003 - 15:12 #2
"Heeey jeg har endelig anskaffet mig en kopi af GTA 3" hvordan har du fået den?
Avatar billede Chewie Novice
03. januar 2003 - 15:29 #3
Har du overvejet at politiet også kigger med på et sitet som dette for at finde små fjolser som dig

Må politiet skåne dig
Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 15:45 #4
oki vi mener noget forskelligt når jeg mener anskaffet mig en kopi mener jeg købt en cd med det
Avatar billede colg Nybegynder
03. januar 2003 - 17:59 #5
når jeg siger*
Avatar billede fragz Nybegynder
07. januar 2003 - 14:42 #6
Jeg ved at man kan downloade et patch, der skulle ordne grafik fejl i GTA3.jeg ved bare ikke hvor..:(
Avatar billede Chewie Novice
07. januar 2003 - 15:12 #7
fragz >> ... læs spm´et
Avatar billede fragz Nybegynder
07. januar 2003 - 15:20 #8
LOOL chewie det har jeg skam gjort, det var såmaænd bare et forslag til en mulig løsning.hvis nu patchen kan ordne hans grafik fejl, som GTA3 jo er kendt for at være fyldt af, så KUNNE DET JO være at den ikke behøvede at lave et eller andet bøvlet forsøg på at konvertere hans textures.Typisk for microsoft.
Så Chewie læs svaret og brug din fantasi.
Avatar billede Chewie Novice
07. januar 2003 - 15:23 #9
:o)

*\ citat
har installeret nye grafik kort drivers og den der PATCH til xp men den fejl kommer stadig og ER logget ind som admin
citat slut /*
Avatar billede fragz Nybegynder
07. januar 2003 - 15:43 #10
Det var nu ikke den patch til XP jeg mente, men jeg vil forsøge finde den iaften, så kan i nok bedre se hvad det var jeg mente..:=)