Avatar billede rune_c Nybegynder
03. januar 2003 - 01:23 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Dragon-slayer.org vurdering

www.Dragon-slayer.org er et skoleprojekt som jeg gerne vil høre jeres mening om.

"Bugs":

Hardware specs. er urealistiske det ved vi og den røde tekst lidt højere på samme side skulle have været på en linie.

Under order er det muligt at skrive minus tal og så står landene på dansk...

Projektet er afleveret så vi må ikke ændre mere på det, men ville alligevel gerne høres andres meninger om sitet.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 02:53 #1
skal man se hele den flash igennem først, før menuen kommer?..

Lagde ikke lige mærke til det da jeg åbnede siden, men kommer menuen ikke føste efter filmen? - hvis dette er tilfældet, så er det en meget dårlig idé, menuen skal være synlig hele tiden.

Men ellers så skal du sq have ros, det er en meget flot side. Dejlig overskuelig, og jeg kan godt lide grafikken, ikke for stort, og ikke for tyndt, lige som det skal være!..

9@13
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. januar 2003 - 02:56 #2
syntes det er nogle flotte tegninger og grafik, men så det vist også det.

Selve siden er meget tung tager en del tid selv på en 512 linje.
Syntes også det er svært at finde ud af hvad sitet enlig går ud på, det var først da jeg trykkede på specifiction jeg fandt ud af hvad det var.
Din intro er også rimelig overflødig, og ildet fra dragen er ikke så fedt lavet.
tror ikke at i ville havde fået den store success med at sælge fra sitet af hvis det var virkelig :)
Ellers et meget fedt lille projekt som jeg ville give 8 uden helt at vide hvad opgaven går ud på ;)
Avatar billede buymac Nybegynder
03. januar 2003 - 11:06 #3
Menuen skal være der fra starten
Avatar billede cborg Nybegynder
04. januar 2003 - 00:52 #4
Okaaaaay.... et videokort... Absolut intet på jeres forside, eller via jeres flash fortæller at der er tale om et grafikkort. Vde at læse Jeres fiktive anmeldelser kan det naturligvis hjælpe en smule (man får at vide at der er tale om et stykke hardware og et kort). Umiddelbart troede jeg at det drejede sig om et type rollespil eller lign først.

Men der er absolut intet at beklage sig over vedr. det visuelle og interfacet generelt =)

Lad os håbe at i ikke bliver anmeldt for svindel! ;) Hvis nogen ser Jeres benchmark (forbløffende resultater btw :) kunne nogen måske godt gå hen at blive lidt mistroiske. Der står jo ingen steder på sitet at det drejer sig om et fiktivt projekt.