Avatar billede daiz Nybegynder
02. januar 2003 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

spv - mp3

Jeg kan ikke helt finde ud af at oploade mp3 til telefonen, er det noget specielt software der skal bruges ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. januar 2003 - 22:18 #1
det er ulovligt med mp3 filer efter ny ophavsret

så luk venligst dette spm.!
Avatar billede daiz Nybegynder
02. januar 2003 - 22:19 #2
dumme mig, jeg havde ikke noget kort  .... har fundet ud af det nu
Avatar billede razersedge Nybegynder
02. januar 2003 - 22:22 #3
djeclemen, mp3 filer er ikke ulovlige, ulovligt kopieret musik er (også som mp3 format).

daiz kan sagtens selv have lavet den pågælde lydfil, eller den er "freeware".
Avatar billede trille2001 Nybegynder
15. januar 2003 - 20:03 #4
Godt du fandt ud af det, her er en forklaring hvis andre kigger og ikke kan;
Har du ikke fået alt softwaren med? Du skal sætte usb stikket i computeren, såfrem du altså har en usb port, hvis du har XP tilslutter den automatisk, der bude komme noget frem der hedder mobile device i Denne Computer på Skrivebordet, der skulle gerne derunder være en mappe der hedder Storage Card der kan du lægge dem. Det virker på min men jeg har købt et større ram kort.