Avatar billede cirus Nybegynder
02. januar 2003 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min første side

Hej
Nu vil jeg gerne høre jeres mening om min side

Lad mig sige først det er min første hjemmeside så jeg tager imod alt den hjælp jeg kan få også min grimme flash på forsiden , så hvis der er en der kan lave en der er bedre og det burde man kunne :-) så smid et par ord på icq 13355262
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. januar 2003 - 14:44 #1
...og adressen var?
Avatar billede cirus Nybegynder
02. januar 2003 - 14:47 #2
hov dem glemte jeg sagde jo jeg var ny

www.d-g-g.dk
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. januar 2003 - 15:16 #3
du skal i hvert have fjernt scrollbarerne i mainframen, og skal du måske vælge nogle mere "spændende" farver. Du kan se hvordan farve passer sammen har http://www.colorschemer.com/.
Avatar billede rebecca Novice
02. januar 2003 - 15:26 #4
Pæn side har ikke så meget tjek på hjemmesider men jeg synes den er pæn, men som jeg ser det burde du rette teksten "velkommen til vores klanside"plus de efterfølgende billeder så de er centreret over den tekst du har forneden, desuden er der et par af linksne til venstre som er blå hvor de andre er gule meningen var måske at de skulle skifte farve når man har trykket på dem men det gør de ikke hos mig :o) min skærmopløsning er 1024x764 måske er det det der gør at jeg får disse fejl hos mig jeg ved det ikke.

Mvh.Rebecca
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 06:25 #5
Jeg mangler grafik. En top banner med noget grafik ville pynte gevaldigt, siden virker meget kedeligt. Farverne på besøgte link og og understregningerne på linkene i menuen skal væk det er ikke pæn
Avatar billede oasen Nybegynder
03. januar 2003 - 06:33 #6
Lav noget luft omkring menuen. Den gnider sig op af browserrammen. Venstrejustér teksten på midten. Drop det afskyelige Flash. Vælg nogle lidt mere inspirerende farver.
Så er den fin nok ;)
Avatar billede buymac Nybegynder
03. januar 2003 - 11:07 #7
udemærket side
Avatar billede oasen Nybegynder
07. januar 2003 - 16:31 #8
Lav noget luft omkring menuen. Den gnider sig op af browserrammen. Venstrejustér teksten på midten. Drop det afskyelige Flash. Vælg nogle lidt mere inspirerende farver.
Så er den fin nok ;)