Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
28. december 2002 - 21:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

webdomain.dk

Hej.

Sidder lige her og kigger lidt på webdomain.dk som man kan se er deres priser rimelige syntes jeg hvertfald, men er der nogen som kender noget til dem ???

kritik eller gode ting ???

Har søgt her på exp men meningerne er mange og mange af indlæggene er rimelig gamle så dem kan man vel ikke regne med mere ???

/Thomas
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. december 2002 - 22:01 #1
Jeg har dem og der er absolut ingen problemer der. men de har været nede idag, vist pga. strømsvigt har jeg hørt noget om. men ellers har de ikke været nede i alt den tid jeg har haft dem
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
28. december 2002 - 22:05 #2
Hej igen.

nu er jeg rimelig ny i ASP og kan se at der ikke er så mange komponenter installeret på deres erver men er det nok dem som er der ???

/Thomas Nielsen
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
28. december 2002 - 22:24 #3
geforce3 tak for hjælpen både her og over ICQen !!!

så velfortjente point til dig :-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. december 2002 - 22:31 #4
Mange tak.
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. december 2002 - 22:32 #5
Og tak for hjælpen, du har fået mig op på 1000point:)
Avatar billede avby Nybegynder
29. december 2002 - 13:19 #6
Iflg. ripe tilhører deres ip-adresse, Dansk Internet Kompagni, som er en lokal Kabelmodemoperatør, så noget kunne tyde på at det måske blot er et par gymnnasieelever med en server på et kabelmodem hjemme hos far og mor.
Iflg. krak er det også blot Hr. og Fru Sørensen der bor på den adresse deres domæne er registreret (som ikke er den de selv opgiver som den officielle adresse).
Avatar billede bjarkekr Nybegynder
01. april 2003 - 14:43 #7
Jeg har brugt dem siden midten af januar og har ikke haft andet end problemer... De svarer ikke på mine mails og man kan ikke ringe til dem...

Deres FTP er næsten altid nede.. databaseforbindelsen er tit nede. Det er virkelig dårlig service.