Avatar billede lucas2000 Novice
25. december 2002 - 12:12 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Dansk manual til G-shock

Hej
Er der nogen der kan finde en dansk manual til et G-Shock
G3110 D-8ver ??
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
26. december 2002 - 20:20 #1
Nej, desværre, men jeg overvejer selv at købe dette ur, så er du med på en chat på ICQ eller IRC? ;)
Avatar billede lucas2000 Novice
27. december 2002 - 16:07 #2
Hola har fået det i gave !!! Kanon fedt ur, du kan købe det online hos http://www.web-ur.dk/ hvor du spare ca. kr.500,- men det kommer så desværre ikke med dansks manual :-(
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 17:14 #3
Så det vil altså sige at du ikke har det, men at det er Hola jeg skal kontakte?
Avatar billede lucas2000 Novice
27. december 2002 - 18:06 #4
He he "hola" altså bare så´n hej ikk´ Nej det er skam mig der har det !!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 19:24 #5
Nåe, okay, sådan forstod jeg det ikke lige... Har aldrig hørt det ord før ;)
Men er du på IRC eller ICQ?
Avatar billede lucas2000 Novice
27. december 2002 - 19:44 #6
Nej desværre du ingen af delene ( Hola - Hej på spansk )
:-)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 21:01 #7
Nå, okay, men det lyder da i hvert fald til at du synes godt om uret :)
Jeg har kun lige været ude at kigge på det én gang, men der synes jeg også jeg lagde mærke til at det måske ikke er så let at se klokken fra siden af for eksempel, er det noget du kan be- eller afkræfte? Mener det har noget med de mange lag af skiver osv. at gøre...
Der står i hvert fald også at der skulle være noget baggrundslys, men hvordan virker det? Er det noget der kan lyse det helt op om natten?
Avatar billede lucas2000 Novice
28. december 2002 - 11:20 #8
Det er rigtigt at man skal se rimeligt direkte på uret men jeg har et andet  G-Shock og det nye er hverken bedre eller dårligere men lyset er ok ikke en lampe men ok, der er forreste to modeller, det ene kan tallene ændres til blå og det andet kan de ændres til røde !
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
28. december 2002 - 12:00 #9
Men der er lys eller hvad?
Så er denne model vel den hvor det kan ændres til rød?
Hvilket andet var det du havde og hvilke ting synes du ikke så godt om ved dette?
Avatar billede lucas2000 Novice
28. december 2002 - 15:31 #10
Der er lys og det er den model hvor tallene kan ændres til rød, det andet jeg har er et alm. sort til omkring 1000,- jeg synes begge ure er fede men ville gerne have et til pænere brug
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
28. december 2002 - 15:38 #11
Hmm, okay...
"...ville gerne have et til pænere brug" -> Du synes altså designet virker for vildt eller hvordan man nu skal spørge?
Avatar billede lucas2000 Novice
28. december 2002 - 17:07 #12
Nej mener at det sorte er mere til hverdag og det i stål er mere til at gå ud !!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
28. december 2002 - 17:14 #13
Okay, jeg tror hellere jeg må tage ud og kigge på det en gang til så :)
Men tak for svarene i hvert fald.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
30. december 2002 - 17:20 #14
HA HA! Så fik jeg også købt mig det! De gik 150 kr. ned i pris, så det var jo bare fedt.
Dansk manual sagde du, tja, der fulgte der sådan nogle papirer med mit... Men det er sådan noget de bare at kopieret på en ganske normal kopimaskine, du ved... Men det skulle vel godt være muligt at jeg kunne scanne dem ind og uploade på min hjemmeside, hvis du er interesseret? Så er de 150 point vel også meget tilpas.
Avatar billede lucas2000 Novice
30. december 2002 - 17:27 #15
Ha ha ... Tillykke med dit ur !! Smid du bare et svar :-)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
30. december 2002 - 17:38 #16
Jow tak :)
Det er nu at finde her: http://www.startlinket.dk/G3110D-8VER.zip
Sig til når du har downloadet det, for så sletter jeg det igen.
Avatar billede lucas2000 Novice
30. december 2002 - 17:46 #17
Har hentet dem :-)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
30. december 2002 - 17:48 #18
Fint! Og mange tak for point! :)
Dejligt ur i øvrigt!... hehe