Avatar billede brie Nybegynder
23. december 2002 - 23:35 Der er 9 kommentarer

At kopiere data fra en pc til en anden

Jeg har 2 computere og vil ganske simpelt overføre min liste af kontaktpersoner fra den ene til den anden.

Jeg bruger Microsoft Office XP Outlook.

Bedst beskrevede svar vil give pote ;) !!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2002 - 23:41 #1
kan du ikke bare tage en back-up af din adressebog, og overføre den til den anden maskine
Avatar billede brie Nybegynder
23. december 2002 - 23:43 #2
Det er netop der problemet er... Fortæl nig hvordan og jeg er dig evigt taknemlig... og ´30 point fattigere...

//Bri3
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2002 - 23:47 #3
nu har jeg ikke XP, så jeg ved ikke om det er det samme, men prøv at søge på AddrBook eller WAB, så burde du kunne finde den
Avatar billede riversen Nybegynder
24. december 2002 - 00:18 #4
tag en kopi af din pst fil. Den hedder formentlig outlook.pst. Hvis du bruger personal address book er det .pab filen du skal tage kopi af.

ztyxx: det er ikke en wab fil. Det er den outlook express og windows bruger...wab = windows address book.
Avatar billede riversen Nybegynder
24. december 2002 - 00:18 #5
pst-filen indeholder iøvrigt også dine mails etc.
Avatar billede hcma Novice
24. december 2002 - 12:33 #6
I Outlook 2000 er måden denne:
Filer ->importer/eksporter -> følg så vejledningen og gem dem gerne som .pst fil
Avatar billede riversen Nybegynder
24. december 2002 - 12:40 #7
en af måderne
Avatar billede hcma Novice
24. december 2002 - 15:30 #8
att: riversen
rigtigt ;o))
Avatar billede waterboy16 Praktikant
29. december 2002 - 18:03 #9
Ved ikke om det duer i outlook xp men prøv:
Instilling -> Eksporter -> adressebog