Avatar billede humleloi Nybegynder
22. december 2002 - 19:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan indsætter man en *.js fil

jeg har lavet en menu i Xara Menu Maker og den har lagt det ind som en *.js fil hvordan indsætter jeg menuen i frontpage??
Avatar billede nakita Nybegynder
22. december 2002 - 19:58 #1
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med menu, men sådan gemmer du i Xara Webstyle.

I Indsæt vælger du xara webstyle og når du har lavet din menu i xara siger du ja til save graphich og så dukker der en menu frem, der gør det muligt for dig at vælge den rette mappe på din webside på harddisken.

Hvis det ikke er dette du mener må du skrive igen.

Held og lykke.
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. december 2002 - 00:15 #2
det jeg mener er hvordan jeg får min menu som jeg har lavet i Xara ind i Frontpage så den kan komme på min hjemmeside!!
Avatar billede nakita Nybegynder
23. december 2002 - 09:18 #3
Inde fra Front Page vælger du indsæt og Xara Webstyle. Der skulle nemlig gerne ligge en extension som er kommet ind i FP samtidig med at du installerede Xara.

Så åbner Xara og du kan vælge din menu, der er gemt i en project mappe.
Avatar billede humleloi Nybegynder
23. december 2002 - 11:27 #4
når jeg går ind under indsæt i min 2000 version ligger der altså ikke noget xara... Hmmm..
Avatar billede martinhh Nybegynder
05. januar 2003 - 14:36 #5
Jeg går ud fra du mener at "include" menuen på din side. Det kan du gør sådan her:

<script language="JavaScript" Type="text/javascript" src="dinfil.js" />

Erstat dinfil.js med navnet på din *.js-fil.

Venlig hilsen Martin
Avatar billede martinhh Nybegynder
05. januar 2003 - 14:37 #6
Du skal selvfølgelig først vælge HTML-visning, inden du sætter det ind. Hvis FrontPage laver din kode om, kan du starte med at indsætte det i WordPad eller Notesblok, og så derefter lægge ned i ForntPage.

Venlig hilsen Martin