Avatar billede soulmanden Nybegynder
22. december 2002 - 17:03 Der er 3 kommentarer

Banner, logo og knapper

Hej jeg har et erotisk website med indhold for kvinder og skal bruge et logo, et par bannere og nogle knapper. Nogen som kan hjælpe ?
Logoet skal være enkelt og elegant og måske varmt og udstråle klasse og hed erotik

Banner: skal bruge flere typer formater brede/lave og høje/smale - har evt foto for brug. Teksterne kan sendes.

Knapper til menuen og navigationsknapper ca 10 stk

Du må gerne kunne leverer det lidt hurtigt og måske kunn forsætte med at hjælpe mig. Har mange besøgende - det er et privat gratis site

min mail
fyr32kbh@hotmail.com
Avatar billede balling Nybegynder
25. december 2002 - 00:49 #1
sku ikke mange point du har på højkant der... det du ber om er jo næsten et helt design!
jeg kan få mindst 500 kr for en sådan løsning andre steder! og det er uden logo'et! nytænkning er somregel dyr!
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
06. januar 2003 - 20:25 #2
lad mig se på det men lover ikke noget
send oplysninger til hpzh@get2net.dk
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
06. januar 2003 - 20:25 #3
men sæt dog pointene op og evt noget banner plads på din side