Avatar billede kegud Nybegynder
19. december 2002 - 17:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

noget med sms

Kan man ikke lave det såen at man får en sms hver gang noget sker på ens firewall. Der er ny opdatering eller såen?
Avatar billede medions Nybegynder
19. december 2002 - 17:13 #1
Jov, men det kræver du har en SMSCentral eller at du leger dig ind på en! -og begge dele er ekstremt dyre!

//>Rune
Avatar billede perhaps Nybegynder
20. december 2002 - 10:40 #2
eller at din firewall-producent støtter et sådant tiltag. Vi ved jo ikke hvilken firewall du bruger.
Avatar billede kegud Nybegynder
20. december 2002 - 17:47 #3
perhaps, lige nu bruger jeg ingen, men bare glem det hvis jeg skal betale en masse penge for det. Jeg har bare snakket med flere som fik beskeder af deres server når noget skete med firewall
Avatar billede perhaps Nybegynder
20. december 2002 - 19:27 #4
Der er flere sider som omhandler vira, hvor man kan få besked om nye vira pr. mail og også pr. sms og uden omkostninger, men jeg kender ingen om hackerangreb (firewall). Det er jo egentlig også noget andet. Der kommer jo egentlig ikke nye hackerangreb på samme måde som med nyudviklede vira. En firewall skal bare opdateres når producenten har lavet en opdatering (eller opgradering). Jeg klikker på min firewall-update en gang ugentlig, men som regel er den opdateret. Opdateringen af selve firewallen sker relativt sjældent. Bruger BitGuard.
Avatar billede pallepirat Nybegynder
20. december 2002 - 22:35 #5
Jeg har selv en SonicWall (hardware baseret firewall appliance) Og jeg får en sms hver gang et hacker forsøg er blevet detected.
Avatar billede kegud Nybegynder
21. december 2002 - 18:20 #6
k. jeg ser på det
Avatar billede kegud Nybegynder
15. januar 2003 - 06:43 #7
ja
Avatar billede kegud Nybegynder
15. januar 2003 - 06:43 #8
takker
Avatar billede medions Nybegynder
15. januar 2003 - 07:49 #9
NP.
Thx 4 Poinz

//>Rune