Avatar billede funkystuff Nybegynder
17. december 2002 - 00:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg er ikke supervisor?!?

Jeg har igennem længere tid brugt Norton Internet Security i Windows XP. Pludselig virker det ikke lægere.
Ikonet er forsvundet og åbner jeg programmet, kan jeg ikke ændre indstillingerne eller gå i "options"

Jeg får fejlmeddelelsen "Acces Denied. Only the supervisor can change...." Hefter lukker programmet.

Jeg har kun én bruger i XP, som allerede står som administrator. Hvad er det galt?
Avatar billede sthen Nybegynder
17. december 2002 - 00:57 #1
Er det ikke fordi du skal forny dit abonnement på Norton ???
(Betaling kan foregå online)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. december 2002 - 01:03 #2
Hvis det ikke er fordi dit abonnement er udløbet, kan det godt tyde på virus. Virus fornemmeste job er at deaktiver NAV. Jeg syntes at du skal prøve at scanne din pc online for virus. Det kan du gøre på disse følgende sider.
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp
http://security2.norton.com/ssc/home.asp?j=1&langid=us&venid=sym&plfid=23&pkj=QDPBTGXIBVEMBQAUWZK
http://www.pandasoftware.com/activescan/ scanner også pakkede filer og email.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
17. december 2002 - 09:38 #3
Abonnementet gælder til marts 2003. Jeg har prøvet at scanne med Norton selv. Det kunne lade sig gøre i fejlsikret tilstand, men fandt ikke noget. Jeg prøver med et andet program.
I øvrigt har jeg prøvet at afinstallere og installere igen, hvilket ikke gjorde nogen forskel overhovedet.
Avatar billede peet-49 Novice
17. december 2002 - 09:49 #4
Prøv en systemgendannelse.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. december 2002 - 09:56 #5
Når du afinstallerer Norton får du ikke alt med. Man er nødt til at gøre det manuelt. Gå i start - kør - skriv:regedit. Gå i søg- skriv norton og klik på - find næste - delete - søg - find næste delete osv. Der er rigtig mange filer som ikke er kommet med under afinstallering. Når alt er helt væk kan du så prøve at installere igen, og så skulle du ikke få problemer.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
17. december 2002 - 15:48 #6
Jeg går i gang med at afprøve de forskellige foreslag.
Avatar billede funkystuff Nybegynder
18. december 2002 - 09:51 #7
Startede med en Panda Antivirusscan, som fandt 1 virus i operativsystemet og 1 i en mail. Herefter slettede jeg reg-filerne, og installerede igen. Nu virker det! Tak for hjælpen.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. december 2002 - 01:01 #8
Dejligt at kunne hjælpe dig. Takker for point og ønsker dig en glædelig jul.