Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
16. december 2002 - 21:40 Der er 7 kommentarer

et program til at finde hvad ens hardware hedder

hey jeg kan ikke finde ud af hvad mit grafikkort er min com er en bærbar jeg ved man kan finde et program hvor man kan finde ud af hvad alle ens hardware hedder
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 21:46 #1
Sisoft Sandra 2002
www.download.com
Avatar billede perhol Seniormester
16. december 2002 - 22:20 #2
Du kunne jo også prøve AIDA32, et udmærket program. findes også i en 16bit version.
Her har du adressen du kan finde 32bit versionen på.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
perhol ;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2002 - 22:50 #3
Tillægsspørgsmål:

Hvis man nu IKKE har noget OS instaleret på HD'en !!!
Det kunne også være at ens OS var gået i skuddermudder...

Findes der et BOOT baseret FLOPPY (1.44) program der ka' fortælle en "masse" om PC'ens HARDWARE. Uden at skulle instalere en hel programpakke som Sandra jo er.

Så kan man (på en anden PC selvfølgelig) undersøge om der findes driverer ell. lign netop til den HARDWARE INDEN instalation af OS, og have dem klar.

/Majsmarken/
Avatar billede perhol Seniormester
17. december 2002 - 01:19 #4
/majsmarken/
Du kan jo prøve at følge disse links

http://download.com.com/3000-2094-5211180.html?tag=lst-0-4
hvis du bruger WinME

http://download.com.com/3001-2094-5211181.html
hvis du bruger Win 95/98

perhol;-)
Avatar billede perhol Seniormester
17. december 2002 - 01:20 #5
/majsmarken/
giver dette svar forresten point?

perhol;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. december 2002 - 07:50 #6
Jeg (/Majsmarken/) vil meget gerne give POINT til 'perhol' for dette, men det er ikke mig der oprindelig har opstillet spørgsmålet. Det var kun ved et tilfælde at jeg kom ind på det...

Denne UBD util floppy vil nu være en fast bestanddel i min "Help-Desk" box !

Sååååå...

/Majsmarken/
Avatar billede binde Nybegynder
28. december 2002 - 12:34 #7
Hvorfor opretter Majsmarken ikke et tomt spørgsmål som perhol kan svare på og så få sine point ???