Avatar billede inlinerstk Nybegynder
16. december 2002 - 13:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gratis unix server

Hey...!

Har lavet en counter hvor jeg skal bruge en server som har unix så man kan chmod sine filer...!

Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en gratis har nemlig igen penge her til jul §:o)

på forhånd tak Hilsen simon
Avatar billede olly Nybegynder
16. december 2002 - 13:42 #1
http://www.amok.dk/vis/formular

Der er en mand der vil host lidt på en Linux server
Avatar billede jensendk Nybegynder
16. december 2002 - 13:42 #2
Hardwaren finder man ikke gratis, men Linux, som er en unixklon er ganske gratis.

sunsite.dk har mirror af  de fleste distribuioner.
Avatar billede olly Nybegynder
16. december 2002 - 13:44 #3
Det var måske ikke hvad du mente?
Avatar billede jensendk Nybegynder
16. december 2002 - 13:45 #4
Det ville måske væreen god ide at præcisere ens ønsker ;-)
Avatar billede inlinerstk Nybegynder
16. december 2002 - 13:49 #5
Ja rigtigt nok sorry...!

Altså har www.inliners1.frip.dk/phpstats som jeg skal have til at virke ved at chmod nogen filer men det kan ikke gøres på den server....!

Så der hva måske nogen der kendte en eller flere gartis server som kunne??
Avatar billede olly Nybegynder
16. december 2002 - 13:50 #6
Altså et sted hvor du kan få lov at chmod dine filer? Hvorfor installere du ikke bare selv en linux dist? Og hvorfor kan du ikke det på amok?
Avatar billede inlinerstk Nybegynder
16. december 2002 - 13:51 #7
Sorry har næsten kun kodet html for så jeg er helt ny..!

Men du siger altså at en plads på amok kan klarer det hele for mig :)
Avatar billede olly Nybegynder
16. december 2002 - 13:54 #8
Vil jeg da mene! Det er en linux server og jeg vil da tro du bare kan connecte med en ftpclient og så hvs den klient kan labe chmod så kan du gøre det!
Avatar billede inlinerstk Nybegynder
16. december 2002 - 13:54 #9
ok 100000 tak :) her 60 point
Avatar billede olly Nybegynder
16. december 2002 - 13:56 #10
Var nu så lidt... Men du måtte nu godt have ventet til du var 100%... Kan sige at cuteftp kan lave chmod hvertfald...
Avatar billede medions Nybegynder
27. december 2004 - 20:33 #11
FreeBSD er da gratis! ?

//>Rune