Avatar billede hornshoj Nybegynder
19. oktober 2000 - 18:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WWW.INTERNETHANDEL.DK

0 point men måske en million hits.
Vi mangler et superdesign til Internethandelsportalen www.internethandel.dk. Portalen skal udbyde forskellige online services til B-2-B virksomheder og B-2-C virksomheder.
Jeg ved godt, at der ikke er nogen som gider arbejde gratis, men jeg prøver alligevel. Jeg skal nok programmere og du skal lave designet.
Send dit seriøse forslag til michael@netakademiet.dk
Avatar billede klas Juniormester
19. oktober 2000 - 19:10 #1
Hvad er det præcist at man får ud af at lave det ?
Avatar billede hornshoj Nybegynder
19. oktober 2000 - 19:16 #2
Æren.... hmmm nej selvfølgelig ikke. Men det vil jeg helst diskutere med dem/de som har nogle forslag. Der opsættes en kontrak, hvori det bestemmes hvilken %-del af overskuddet vedkommende skal have.
Jeg laver det som et fritidsprojekt, men med noget seriøst bag. Så i starten skal man \"bare\" være med for sjov!
Avatar billede nof Nybegynder
19. oktober 2000 - 20:09 #3
Hej,

kontakt mig på ICQ 37915822 - så kan vi snakke om det...

/nof
Avatar billede fico Nybegynder
20. oktober 2000 - 12:43 #4
Hornshoj, du kan prøve at sende en email til fico@fico.dk så kigger vi på det eller på ICQ 26489347.

MVH
Fico
Avatar billede crazy_phoenix Nybegynder
17. november 2000 - 13:35 #5
det kunne da godt være det var noget for mig

prøv at skrive til crazy_3001@forum.dk