Avatar billede kojak Nybegynder
15. december 2002 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

installering af netværkskort

hej

jeg har problemer med at få installeret netværkskort på windows xp , har prøvet 2 forskellige kort (unex ndo12c og 3com 3c905c-tx) kortene fungerer fint på min gamle computer med windows 98. den kan godt finde kortet , men skriver at der opstod et problem under installationen af denne hardware , dataerne er ikke gyldige ?
har prøvet at downloade nye driver på producenternes hjemmeside.

mvh kim
Avatar billede pilfinger Nybegynder
15. december 2002 - 19:59 #1
Hejsa du skal lige chekke om dit kort er på MS HCL liste her er et link.
http://www.microsoft.com/hwdq/hcl/

Du skal se efter om dit netværks kort er på listen.
Hvis det ikke er der så ville jeg ofre et nyt kort da det ikke er besværet værd hvis der ikke findes en driver til det kort du har nu som kan køre under XP.
Avatar billede kojak Nybegynder
15. december 2002 - 20:02 #2
3com kortet er nyt og skulle fungere til xp

kim
Avatar billede robotten Praktikant
18. december 2002 - 15:41 #3
Evt. prøvet med en anden driver til dit 3com kort?:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/deskpro/us/download/6782.html
Avatar billede robotten Praktikant
07. januar 2003 - 15:25 #4
?
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2003 - 11:14 #5
En advarsel: Reager her, andet kan du ikke være bekendt.