Avatar billede dumbledore Nybegynder
14. december 2002 - 13:51 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Formatering?? - og pc problemer

Hvordan formatere jeg denne PC når PC er lidt underlig;

For det første har jeg Windows 2000 Pro...
For det andet starter den ikke rigtigt op;
Altså den starter op og kommer til skrivebordet, den viser baggrundsbilledet, men ingen ikoner osv....heller ingen startslinie eller noget! - For at åbne ting skal jeg trykke: "Ctrl + Alt + Delete" -> "Jobliste" -> "Nyt Job"!

...hmm...nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 13:55 #1
start op på en win98 startdiskette og skriv format c:
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 13:56 #2
Hvis du kører NTFS system skal du køre FDISK først det gøres med samme diskette
Avatar billede dumbledore Nybegynder
14. december 2002 - 13:57 #3
ok....
jeg kan på ingen anden måde løse det andet problem?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 14:12 #4
OK jeg forstod på dig du ville formatere - jeg tror du har virus på din maskine prøv at køre et antivirus program
Avatar billede peet-49 Novice
14. december 2002 - 17:57 #5
Sæt win2000 skiven i systemet, og boot op på den, kør en reperation.
Avatar billede splatpack Nybegynder
15. december 2002 - 23:44 #6
Se retaxes svar på http://www.eksperten.dk/spm/293653, det tror jeg også kan løse dit problem. hvis du ikke vil formatere
Avatar billede splatpack Nybegynder
15. december 2002 - 23:47 #7
Dette er en god online virusscanner http://housecall.antivirus.com
Avatar billede vejsager Nybegynder
23. december 2002 - 14:25 #8
hvis dette er en virus, er mit råd at geninstallere selvom du får den slettet..!!