Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:02 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Test fra Andreas_admin

Tester
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:04 #1
whoa, hvad er der sket med designet...
Avatar billede ahl Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:06 #2
øhh, hvad sker her?
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:06 #3
Fedest!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:08 #4
Tak Powell :), lav lige nogle svar.
Avatar billede slashman Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:08 #5
Flotte farver
Avatar billede ahl Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:10 #6
Det er faktisk ret fede farver, og det med at bytte om på det hele, ser også ret fedt ud!
Avatar billede admin Novice
19. oktober 2000 - 12:10 #7
Håber i syntes om det. Det gør vi :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:17 #8
umiddelbart spiller det ikke... og brugervenlighed går da helt fløjten hvis der skiftes om på placeringer af det hele.
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2000 - 12:18 #9
Sejt !

Jeg troede først det var mine lorte PC her på arbejdet der igen \"legede\" med farverne, men det ser da fedt ud ;)

Snowball
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:19 #10
Ah. Så behøver jeg ikke sidde og slå på skærmen mere.. =)
Avatar billede ahl Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:24 #11
hvilkensomhelst_admin> det ville være meget fedt hvis man kunne se hvor mange gange ens profil er blevet vist!!!

Bare for sjov!
Avatar billede geeeet Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:26 #12
Det ville være rigtig rart hvis i kunne bytte om på de to kolloner yderst igen....

RIGTIG RIGTIG IRRITERENDE AT USERS NU ER I DEN ANDEN SIDE, OG OMVENDT !!!

/Geeeet
Avatar billede geeeet Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:28 #13
Ellers synes jeg også at det er et dejligt frisk pust til eksperten.dk :-)

Godt gået... (men flyt nu tingene tilbage på deres plads please...)
Det er ikke andet end 3-4 måneder siden at vi sidst skulle vænne os til at tingene var flyttet rundt..

/Geeeet
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:34 #14
Tak for responsen, vi tager kritikken til efterretning !
Avatar billede el_gnu Nybegynder
19. oktober 2000 - 13:15 #15
jeg synes nu det var pænere før, nu er der alt for mange (og for mørke) farver, virker lidt pop-smart.

Håber ikke det lyder for hårdt, men kunne I ikke lige trykke UNDO en gang ;-)

el Gnu
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:13 #16
admins, cute med \'overall placering\' =)
Avatar billede prodic Mester
19. oktober 2000 - 18:25 #17
admin : Way to Go! Rart med nogle nye tiltag. Ikke at vi ikke lige har fået det, men det nye design det virker da helt vildt godt.