Avatar billede minau Nybegynder
18. oktober 2000 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frameld knap

Var det ikke en fin ting at man kunne framelde sig en diskution med en lille check box nede i bunden (i stedet for at skulle ind under indstillinger og alt muligt)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:45 #1
hmm lyder som en go idé...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:41 #2
Absolut et frslag, det kommer på listen omgående. Tak for inputtet :)
Avatar billede codpiece Nybegynder
19. oktober 2000 - 19:25 #3
Lidt i den samme retning: Hvad med en link til direkte at afmelde et spørgsmål i den mail, man modtager:

Klik <a href=\"......\">her</a>hvis du ikke længere ønsker at abonnere på dette spørgsmål.

// Codpiece
Avatar billede minau Nybegynder
21. oktober 2000 - 18:15 #4
Så kan man jo lige så godt bare gå ind og se diskutionen og framelde sig - men bestemt en ide