Avatar billede zapzie Nybegynder
11. december 2002 - 12:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

K-lined

Hvad er K-lined ?? Jeg er åbenbart blevet banned af den/det, fordi jeg har "Promoting DDOS"

hvad er "Promoting DDOS" ???
Avatar billede itckongen Nybegynder
11. december 2002 - 12:07 #1
Det betyder du er blevet banned fra irc netværket du nu sad på.
Det gælder nok kun i 24 timer eller mere.
Promoting DDOS, ved jeg ik lige hvad har du lavet af gejl?
Avatar billede zapzie Nybegynder
11. december 2002 - 12:08 #2
Jeg sad og spillede Counter Strike, og da jeg kom tilbage til mirc var jeg banned!
Avatar billede itckongen Nybegynder
11. december 2002 - 12:10 #3
Du må have lavet et eller andet, hvad har du installeret udover det "normale" mIRC ??
Avatar billede zapzie Nybegynder
11. december 2002 - 12:11 #4
nnscript (www.nnscript.de)

kan det være jeg har fået en af de vira som sender en besked ud til dem der joiner ?
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. december 2002 - 12:11 #5
DDOS kunne godt lyde som et forsøg på noget Denial Of Service angreb. Prøv at checke din maskine for virus...
Avatar billede zapzie Nybegynder
11. december 2002 - 12:12 #6
Jeg har installeret en ny firewall, som sagde at der var en der prøvede at hacke mig... måske det er den!?
Avatar billede itckongen Nybegynder
11. december 2002 - 12:15 #7
Ja det kan godt være du har fået en af de berømte virusser der sender beskeder videre til alle andre.
Jeg kan da ik forestille mig at din firewall ville have noget med det at gøre, da den ikke går ind og laver noget rav, den blokker bare forbindelsen for dem der vil ind.
Sagt på en lidt åndssvag måde men ok :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. december 2002 - 12:15 #8
Jeg tvivler på at din firewall er skyld i et distribueret DOS angreb... Prøv som sagt at checke for virus. Det er højest sandsynligt det der er skyld i at du blev K-Lined
Avatar billede zapzie Nybegynder
11. december 2002 - 12:16 #9
jeg har tjekket for virus, den fandt ikke noget.

Men da jeg havde installeret den firewall, skrev den jeg blev hacket, og så valgte jeg backtrace, og så skrev den at det var fra barrysworld, hvilket også var den server jeg connectede til i mirc ...
Avatar billede ducks Nybegynder
11. december 2002 - 13:48 #10
Kan du ikke se i dit console vindue om du har msg nogen uden du vidste det?
Avatar billede razor Nybegynder
26. december 2002 - 13:34 #11
Promotion DDOS - Du har medvirket (på den ene eller anden måde) til at lave Distributed Denial of Service angreb med en eller anden host. Det er ikke tilladt, og derfor er du sikkert blevet K-lined. Jeg går ud fra at du bruger QuakeNet (da du nævner barrysworld), så derfor er det måske en ide at skrive til info@quakenet.org hvis du føler dig uretfærdigt behandlet.

Vær opmærksom på at hvis du sidder på en delt linie kan det være en anden bruger af forbindelsen der har været smart.