Avatar billede freakofnature Nybegynder
10. december 2002 - 22:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Scroller funktion

Hej,

Hvis jeg nu skulle lave en scoller funktion som på http://twinhelix.com. Hvad for en funktion skulle jeg så bruger for at få mit inderst div / layer til at bevæge sig.
Jeg har før prøvet at lave en bare med et give style.top en ny værdi, men det blev ikke godt. Hvad kunne i foreslå?

moveBy, moveTo, scrollBy, scrollTo eller noget i den stil?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2002 - 23:01 #1
http://www.dansteinman.com/dynduo/en/miniscroll.html
den skal bare modificeres en smule
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 20:31 #2
Det kommer an på, hvad du mener med "scroll funktion". Mener du scrollbar eller at få laget til at rykke sig?
Avatar billede freakofnature Nybegynder
11. december 2002 - 21:00 #3
at få laget til at rykke sig
Avatar billede freakofnature Nybegynder
12. december 2002 - 21:54 #4
ikke rigtigt noget svar
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2002 - 14:36 #5
Det er ikke så underligt, eftersom du kun giver mig 53 min og 8 sek til at komme med et...
Avatar billede freakofnature Nybegynder
13. december 2002 - 19:50 #6
hvis du kigger godt efter, så var det næste dag, jeg lukkede spørgsmålet!
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 12:38 #7
OK, så 24 timer, 53 min og 8 sek... :)

Men det er stadig ikke meget. Jeg er kun på nettet i 1½ om dagen, og der kan altså godt gå mere end 24 timer mellem hver gang.
Avatar billede freakofnature Nybegynder
14. december 2002 - 16:09 #8
ok, men det viste jeg jo ik
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2002 - 19:26 #9
Men det kan du nok godt tænke dig til. Mange har faktisk et liv uden for Eksperten, selvom det i mit tilfælde ikke er noget særligt...

Under alle omstændigheder bør du give folk mindst tre dage at svare på (medmindre det haster meget). Det kan jo være, man lige er optaget en dag.