Avatar billede need4speed Nybegynder
09. december 2002 - 14:11 Der er 8 kommentarer

Har du interesse i et ny projekt??

Jeg søger en person som har interesse i at endgå i et ny projekt, projekt skulle gerne give lille indkomst hver måned - Det eneste jeg kræver er at du har lyst til at bruge lidt tid til projektet, jeg står for sidens design mens du skal kunne opsætte en database i MYSQL.

Du/i kan få nærmere detaljer ved at skrive jeres e-mail til mig.
Avatar billede jinxit Nybegynder
09. december 2002 - 14:18 #1
Jeg vil da gerne høre mere om det...

Erik K. Aarslew-Jensen
IT-Konsulent

Email: erik.aarslew@irole.dk
Mobil: +45 20 72 11 18
Avatar billede axeson Nybegynder
09. december 2002 - 14:21 #2
hvilken script form har du taenkt dig at bruge PHP, ASP eller....

undskyld den underlige maade at skrive paa men mit tastatue er lidt flippet for tiden....
Avatar billede axeson Nybegynder
09. december 2002 - 14:22 #3
hov glaemte helt at skrive min adr....

lasse_l_poulsen[a]hotmail.com
Avatar billede need4speed Nybegynder
09. december 2002 - 14:35 #4
ok sender lige til din mail
Avatar billede need4speed Nybegynder
09. december 2002 - 14:40 #5
har svaret jer begge
Avatar billede hrboom Nybegynder
09. december 2002 - 15:12 #6
vil godt høre lidt mere...

ICQ: 122607576
MSN M: admin@nein.dk

email: admin@nein.dk

// BooM
Avatar billede basicq Nybegynder
25. december 2002 - 17:43 #7
Klart jeg er på den, kan php, mysql, javascript, c++, (d)html, css + andet guf....

Kast en mail adam@zico.dk

hejhej
Avatar billede need4speed Nybegynder
21. maj 2006 - 18:55 #8
Havde tænkt mig php... undskyld ventetiden, har bare haft en masse opgaver pt at se til. Skal desuden være en person, med erfaring inden for overførelse af data til mobil telefoner.