Avatar billede jacobs1 Nybegynder
03. december 2002 - 13:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pop op vindue!!!!!

Jeg har har brug for at lave et popup vindue i min flash film(projekter fil *.exe)så når man trykker på en knap inde i min flash film kommer der et html dokument frem i størrelsen 400x600.
jeg har brugt getURL også noget javeScript i html-filen der skal vises, men jeg kan ikke få html filen til at poppe op i størrelsen 400x600 den bliver ved med at være fuld skærm.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig:-)
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
03. december 2002 - 13:24 #1
vis kilden for trabjergnet.dk/res.htm der tror du kan finde svar.
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
03. december 2002 - 13:40 #2
hmm..
det her script laver det siden til størrelsen width=360,height=280" Man skal vil også kalde function OpenWindow() og hvordan gøres det via getURL???

<script LANGUAGE="javascript">
<!--
        function OpenWindow()
{

window.open("http://www.trabjergnet.dk/cam1.htm", "openWindow", "toolbar=no,location=no,menubar=no,status=no,width=360,height=280");
    return false;
}
        function gejlWindow()
{
    window.open("http://www.trabjergnet.dk/cam2.htm", "openWindow", "toolbar=no,location=no,menubar=no,status=no,width=360,height=280");
    return false;
}

//--></script>
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
03. december 2002 - 13:44 #3
det er jo ikke et problem at lave et popup i et html doc.. det er jo fra flash af....
Avatar billede t-hviid Nybegynder
03. december 2002 - 13:45 #4
Jeg ved ikke om HTA-dokument kan hjælpe dig.
Kig her engang:
http://www.eksperten.dk/spm/237237
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
03. december 2002 - 13:50 #5
Nej desværre.
en tak for hjælpen alligevel:-)
Avatar billede vincze Nybegynder
03. december 2002 - 15:24 #6
Jeg tror at dette kan hjælpe dig.

on (release) {
getURL ("java script:vinczeWindow=window.open('vincze.html','newWin','width=600,height=400,left=0,top=0,toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No');  vinczeWindow.focus();      void(0);");
}
Avatar billede n!nja Nybegynder
03. december 2002 - 16:24 #7
Hmmm - syntes min browser går helt amok hvis jeg bruger dit eks. vincze...

Nå, men her er et eksempel som du nok skulle kunne lure Hr. Jacobs1 :-)

http://www.beatone.dk/laer.asp?problem=33&part=2

Mvh - N!NJA ;-)
Avatar billede vincze Nybegynder
04. december 2002 - 10:49 #9
Går amok??
Avatar billede n!nja Nybegynder
04. december 2002 - 15:53 #10
Ja, hvis jeg ligger dit script på en knap - og jeg derefter ekporterer og klikker på den - så "tikker" min browser helt vildt som om den står og reloader siden igen og igen etc.
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
04. juli 2003 - 21:27 #11
java script:var%20nytvindue=window.open('http://www.tuna.dk/ingen.htm','_blank','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,width=325,height=100,resizable=yes,left=50,top=50')
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
04. juli 2003 - 21:35 #12
getURL("java script:var%20nytvindue=window.open('http://www.tuna.dk/ingen.htm','_blank','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,width=325,height=100,resizable=yes,left=50,top=50')");