Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
02. december 2002 - 19:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Payout.dk

Er der nogen der har et telefonnummer vi kan kontakte teamet bag payout.dk på for at fortælle dem at deres server er nede??

--
Michael
http://www.vindenand.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. december 2002 - 19:40 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. december 2002 - 19:41 #2
Eller 51 32 61 80
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
02. december 2002 - 19:48 #3
ok, tak, de har tilsyneladende selv fundet ud af det, nu kører den i hvert fald igen..!
Det er da kun det sidste nummer der er det "officielle", ikke?
Ved du at det første er til en payout medarbejder (så kunne det da være rart nok at have et sted i gemmerne...)

--
Michael
http://www.vindenand.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 19:50 #4
michaelkjaersgaard

Det er ikke tilladt at gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.

Kilde: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. december 2002 - 19:52 #5
Der står da følgende, under kontakt:
Kontakt Payout.dk:

Her kan vi kontaktes

Payout.dk
Tlf: 29 64 76 44
ICQ: 165595619
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
02. december 2002 - 19:55 #6
Well, sorry, benyttede bare "Ctrl.+V" til signaturen som jeg normalt gør i nyhedsgrupper.
Endnu engang undskyld.
Signaturen er nu ændret til:

--
Michael
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
02. december 2002 - 19:56 #7
Det har de vist lige ændret :-)
(eller også har jeg bare kigget under support og gået ud fra at det var det samme nummer der gik igen...!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
19. februar 2003 - 03:35 #8
Why bother, de udbetaler ikke penge, de er ikke på ICQen, de tar ikke deres telefon , plus de overhovedet ikke reagere på mails ud over når man lige kommer med en lille henvisning til bla her på eksperten.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
20. februar 2003 - 00:47 #9
Hejsa Svend,

Jeg vil gøre det kort jo vi betaler skam!

Vi har fået at vide at vi ikke må reklamere gennem posts på E derfor ses vi ikke herinde mere.

Eneste der ikke kan forvente udbetalinger er folk der er taget i snyd og en del af dem er brugere fra eksperten af...

email mig på jens@payout.dk hvis der er nogen der har problemer eller manglende udbetalinger!

mvh
Jens