Avatar billede sustaber Nybegynder
30. november 2002 - 20:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ASP koder og personal server....

HJÆLPPPPPP.....
Er der nogen der har kendskab til om man kan bruge SAMBAR52 server til ASP koder óg databasebaserede hjemmesider?
Har uheldigvis XP Homeedition, hvor der ikke er Personal web server, så har fundet SAMBAR52, som alternativ, men lortet virker ikke...!
Kan man opgradere XP homeedition til XP Pro eller er der en langt nemmere løsning på mit problem???
Avatar billede olly Nybegynder
30. november 2002 - 20:33 #1
Du kan bruge Apache org chillisoft asp... Sidstnævnte er gratis til development!
Avatar billede sjap Praktikant
30. november 2002 - 20:34 #2
Hvis ovenstående ikke virker, så prøv at flytte spørgsmålet til APS kategorien:

http://www.eksperten.dk/kat/3/
Avatar billede olly Nybegynder
30. november 2002 - 20:38 #3
Avatar billede terry Ekspert
01. december 2002 - 10:32 #4
what has this question to do with Access?
Avatar billede sustaber Nybegynder
01. december 2002 - 10:37 #5
hvad det har med access at gøre....måske fordi at databaserene er oprettet i access!!
Avatar billede olly Nybegynder
01. december 2002 - 13:53 #6
Tak for point :)
Avatar billede terry Ekspert
01. december 2002 - 14:10 #7
The placed question has NOTHING to do with Access! It has just as much to do with MS Windows if you look at it like that sustaber :o)
Ot maybe even HardDisks under hardware!
Avatar billede sustaber Nybegynder
01. december 2002 - 18:02 #8
undskyld, at jeg ikke er så klog som dig.... :-)
Avatar billede terry Ekspert
01. december 2002 - 19:03 #9
sustaber, it has NOTHING to do with how "klog" you are or are not, questions are placed in the correct category for a reason. If you place your question in the correct category then there will be more people able to give an anwer. And also points given for a correct answer are used to calculate users ranking.
Avatar billede sustaber Nybegynder
01. december 2002 - 21:58 #10
det er selvfølgelig rigtigt, men hvis man ikke ved bedre, så må man jo vælge den kategori, som man mener har noget med spørgsmålet at gøre...