Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:50 Der er 11 kommentarer

Opdater....

Kan man sætte ie5 til at opdatere automatisk.
Feks. opdatere siden med nyeste spørgsmål hvert min.?
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:53 #1
Du kan lave din hjemmeside med et frameset!
Hvor du laver et metatag
<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"60;URL=http://www.eksperten.dk/list.phtml\">
Avatar billede mpj Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:54 #2
Hov nej... undskyld... Den skifter jo side...
Brug hellere:
<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"60;>
Avatar billede stp Nybegynder
14. oktober 2000 - 23:59 #3
Det var nu ekspertens side med nyeste ? jeg mente.
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:10 #4
Ja det er jeg da godt klar over...
Ligger den ikke på:
http://www.eksperten.dk/list.phtml ?
Avatar billede stp Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:16 #5
Undskyld, men jeg forstår ikke helt hvad du mener når du siger jeg kan lave MIN hjemmeside med et frameset.???????????
Kan du uddybe det lidt mere?
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:22 #6
Jep...
Du laver et frameset der hedder index hvor den ene side hedder start (i index.htm src=\"start.htm) og den anden er (src=\"http://www.eksperten.dk/list.phtml\")
Så laver du i framesettet eller i din start.htm en sjov ting som kan reloade for dig!

Skal jeg forklare mere elelr noget?
Avatar billede stp Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:26 #7
Det er sort snak for mig det der.
Hjemmesider er ikke lige min stærke side, jeg aner ikke hvad et frameset er.
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 00:35 #8
Jamen jeg ville også gerne lave et eksempel på det, men jeg har ikke tiden til det nu...
Avatar billede sen8or Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:48 #9
Hejsa STP,

Det han mener er, at du kan lave en hjemmeside, hvori www.eksperten.dk (/list.phtml) ligger.

Så kan du, istedet for at gå ind på www.eksperten.dk gå ind på din egen side, som henter ovenstående - den er sat til at opdatere hvert minut og din lykke er gjort.

Noget egentligt program til Explorer eller anden browser for den sags skyld har jeg aldrig hørt om!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede bgjensen Nybegynder
01. november 2000 - 13:57 #10
Jeg har lavet en funktion som du ønsker, så hvis du er interrasseret så skriv så kan jeg sende det til dig!!!
Avatar billede kapla Nybegynder
11. februar 2001 - 13:48 #11
Han er blevet slettet http://www.eksperten.dk/spm/29007