Avatar billede sustaber Nybegynder
27. november 2002 - 17:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til PWS

Hejsa,
Jeg har i forbindelse med ASP og brug af database i en hjemmeside lært at man skal bruge en server på ens computer for at kunne se hjemmesiden inden den uploades, men har desværre kun XP Homeedition. Kan man finde et alternativ til Microsofts Personal web server, som fungere lige så godt?
Hilsen sus
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. november 2002 - 17:44 #1
iss
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. november 2002 - 17:46 #2
det er et rengøringsfirma...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. november 2002 - 17:47 #3
du mener vel iis, men det er ikke i xp home, kun pro.

sustaber -> Du kan bruge "chili asp", søg efter det på google.com
ellers kan du muligvis også bruge apache webserver hvis du kan finde et asp plugin/add-on
Avatar billede sustaber Nybegynder
27. november 2002 - 17:55 #4
hov, fiskesuppe, det var en fejl at afvise din kommentar....sorry :-)
tak for hjælpen.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
27. november 2002 - 19:38 #5
skal du have et svar? :)