Avatar billede epi Nybegynder
27. november 2002 - 00:31 Der er 4 kommentarer

MSN 5.0 / ICQ2002a

Jeg har lige installeret MSN5.0, og har samtidigt ICQ2002a.
Da jeg havde genstartede og startede ICQ, kom den med en fejl (runtime error/abnormal program termination)
Det ser ud som der er en konflikt mellem de 2 programmer og jeg vil gerne høre om der er nogen som har en løsning.

På forhånd tak
Avatar billede 7th Praktikant
27. november 2002 - 00:37 #1
http://www.eksperten.dk/spm/283774

Mon det ikke blot kræver en geninstallering. Husk at slette icq mappen manuelt, hvis den ikke slettes under afinstallering. Husk også lige at tage en backup af din adresse liste.
Avatar billede 7th Praktikant
16. december 2002 - 16:41 #2
svar ?
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 17:23 #3
de programmer kan godt kører sammen det gør det på min computer
Avatar billede woogoo Nybegynder
06. juli 2003 - 21:11 #4
hej.. jeg bruger et program der hedder trillian.. der er både MSN, ICQ, AOL, Yahoo Messenger og mIRC! Det kører dejlig stabilt
!